Kaeso Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har søkt litt rundt uten å finne noke godt svar korleis eg kan få fiksa mitt finurlige problem. Tenkte eg skulle begynne å bruke Windows Media Center etter at eg flytta, sånn at eg sleppe å slepe Mybooken mellom bærbaren og 360'en kvar gang eg skal sjå film. Har lasta ned codecpakke til Vista så eg kan sjå alt i Windows Media Player no. Har og lasta ned medieoppdateringa på 360'en, men likevel virka ikkje det. Er det noke eg har gjort feil? Eller støtta ikkje WMC avi? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei! Jeg hadde akkurat samme problem med det der! Ente opp med å dele media via Windows Media Player. Satt opp 360 i WMP11, satt opp bibloteket med alle filmene mine. Da kom de opp på MEDIA-VIDEOS på Xbox Dashboarden. måtte bare laste ned en update så fikk jeg spilt av filmene mine, har til nå bare prøvd Xvid og H.264 MP4 filmer (noen måtte jeg rename til avi bare for at de skulle vises) (720p). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå