termination Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Dette er kun inspirert av 80-tallets Tales From The Darkside! Pure 80-talls grøss! Evil Tales Intro Endret 19. juni 2008 av termination Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Ikke vanskelig å se at dette er inspirert av Tales From the Darkside ihvertfall. Gleder meg faktisk til å se mer! Må forresten si at jeg likte The Chips Man svært godt. Endret 22. juni 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) A nightmare on elmstreet soundtrack BTW likte The chips man Endret 26. oktober 2008 av elhacko Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 A nightmare on elmstreet soundtrack BTW likte The chips man Her er første episode, btw: http://youtube.com/watch?v=I5ZmEPa3Kbo&...1E5&index=0 Julian (termination) ser ut til å ha sviktet diskusjon.no, så jeg får holde dere oppdatert med episoder her Vi skal også lage en Halloween-episode i løpet av uken. Gled dere! Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ser bra ut denne... hvilket type video kamera bruker dere? og hvilket redigerings program? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ser bra ut denne... hvilket type video kamera bruker dere? og hvilket redigerings program? Jeg vet ikke helt hvilket kamera vi bruker, siden det er termination sitt, men det er hvertfall et ganske normalt HD-kamera. Og vi bruker Pinnacle Studios til å redigere. Flott at du likte den! Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja jeg har alltid likt en god film, og jeg har begynt å tre inn i filmens verden selv... men jeg trenger jo så klart utstyr til filming. Men jeg får prøve å låne ett kamera de første gangene. Eller hva ligger gjennomsnitts prisen på? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja jeg har alltid likt en god film, og jeg har begynt å tre inn i filmens verden selv... men jeg trenger jo så klart utstyr til filming. Men jeg får prøve å låne ett kamera de første gangene. Eller hva ligger gjennomsnitts prisen på? Har dessverre ingen anelse... Som sagt er det terminations kamera. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 To nye episoder! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Den første av disse lider av elendig skuespill, men historien er ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå