Gå til innhold

Hvilende båter i solnedgang

Anbefalte innlegg

post-163484-1213908861_thumb.jpg

Er det noen som vil kommentere dette bildet? (Vet at jeg kunne croppet og redigert det, men gi kritikk ut i helheten). Bildet er av dårlig kvalitet pga. gammelt kamera, så advarer deg, ikke forstørr det!

Endret av minien_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt; skjev horisont er fyfy! Når man retter opp dette, og cropper bildet litt syntes jeg det blir mye mer harmonisk og kler titelen bedre. Jeg har gjort et lite forsøk her:

post-34853-1213946794_thumb.jpg

Jeg skulle gjerne sett at det var ennå litt mer vann på undersiden av båtene, slik at man fikk disse litt vekk fra kanten. Og man kan sikkert dra litt mer i spakene for å få det endre bedre, men det var det jeg så sånn umiddelbart.

Edit: ser nå at jeg burde ha klipt ennå litt mer på høyre side, slik at siste rest av den ytterste jolla forsvant også.

Endret av EiSvIn
Lenke til kommentar

Enig med den over om at skeiv horisont på et slik bilde er så fy fy som det er mulig å være. Men ellers er det en grei ide, med båtene liggende som perler på en snor langt nede i bildet. Det med vann under båtene er jeg ikke helt sikker på. Jeg synes det er greit nok når horisonten er rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...