nightwo1f Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 jeg er i biosen og enabler usb device, men da kommer den med feilmelding "Warning! over current usb device. system will shutdown in x if not removed" eller noe lignende. jeg har bygget pcen selv med deler jeg har kjøpt fra forskjellige nettbutikker den funker fint bortsett fra at usb portene ikke er enablet. å da kan jeg jo ikke flytte filer med mp3n min eller bruke usb enheter i det hele tatt! hva kan jeg gjøre for å prøve å fikse usb tilgang til pcn min? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 jeg er i biosen og enabler usb device, men da kommer den med feilmelding "Warning! over current usb device. system will shutdown in x if not removed" eller noe lignende. jeg har bygget pcen selv med deler jeg har kjøpt fra forskjellige nettbutikker den funker fint bortsett fra at usb portene ikke er enablet. å da kan jeg jo ikke flytte filer med mp3n min eller bruke usb enheter i det hele tatt!hva kan jeg gjøre for å prøve å fikse usb tilgang til pcn min? Overforbruk av strøm? Koble fra alle USB-enheter fra PC-en din og prøv på nytt. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Søk med Google viser at vanligste årsak er: 1) Kortslutning/overforbruk av strøm i en av de tilkoblete USB-enhetene evt. ledning til disse.. 2) Kortsltning i ledning mot front USB-konnektor 3) Skade i selve USB-port. 4) kortsltning mellom hovedkort og kasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå