Requi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei. Jeg redigerer en film i dette programmet, Sony Vegas PRO 8, og skal få stemmen min til å bli mørkere enn den egentlig er. Så, det jeg gjorde mens jeg redigerte videoen, var å sette "Rate" på 0,77 slik at videoen gikk litt saktere enn opprinnelig. Alt virket perfekt helt til jeg render'et videoen til en complete video, og når jeg skulle spille av videoen så var alt vanlig. Stemmen min var ikke mørkere, men helt likens. Kan noen forklare meg hvorfor? Og kan noen forklare meg hvordan jeg kan få stemmen min litt vrengt mørkere? redigeringsvinduet består av oppklippede videoklipp, andre bilder osv om det har noe å si (helt normalt for en redigeringsprosess egentlig). Trenger hjelp fort. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Når du satt "rate" på 0,77, gjaldt det kanskje bare previewen? Uansett, du kan bruke forskjellige lydeffekter/filtre til å få lyden som du vil. Du høyreklikker og velger Time event FX, eller noe i den duren. Jeg vil tro det ligger noe som kan brukes der. Lenke til kommentar
Sogningen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hei For å få mørkere stemme, men beholde samme hastighet på filmen må du gjøre følgende: Høyreklikk på lydsporet og velg Properties I Time stretch/Pitch shift står det None. Velg Classic Nå kan du endre Pitch Change. Negativ verdi gir mørkere stemme og positiv verdi gir lysere stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå