Kurt Grusom Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei! Trenger å selge mitt EOS 400D da jeg har oppgradert til 30D for en stund siden. Hva er riktig pris? Canon EOS 400D Tamron 70-300 f/4-5.6 3x batteri 2GB Sandisk Extreme III minnekort Original trådutløser Følger også med et halvdefekt kit-objektiv (18-55mm f/3.5-5.6). Objektivet fokuserer ikke, så det må fokuseres manuelt. Meget god stand, forholdsvis lite brukt. Original eske, bruksanvisning, lader osv. osv. følger med. Kjøpt nytt i 2007. Hva kan jeg ta for kamerahuset separat? Hva kan jeg ta for pakken totalt? Takk for svar Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Om du leverer inn objektivet til reparasjon på garanti, så får du mer for kit'et og det blir lettere å selge. Jeg hadde neppe kjøpt kamera med et halvherpa objektiv usett, ville mistenkt at vedkommende er skikkelig uvøren og dermed har forkortet levetiden på utstyret i forhold til normalen. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Objektivet fulgte IKKE med kameraet, jeg har fått det fra den personen som ødela det. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 men det er det ingen andre som vet, enig med jpsalvesen, skal du selge det må det være i orden. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Får du i overkant av 3000,- for pakka skal du være fornøyd. Huset alene vil jeg tro du skal få ca 2500,- for. 2500,- er 60% av nypris. Kitzoomen kan kjøper få med om han vil ha det. En defekt kitzoom er verd null - og selvsagt heller ikke noe å bruke penger på rep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå