DanOve Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvordan kan man velge at et program skal starte oppi screen 2 og automatisk bli "fullscreen" I dette tilfelle er det snakk om Media Player Classic. Jeg fant en config fil til MPC men fant bare full screen option. gjenstår bare da å få den til å bli fullscreen i riktig skjerm. mins det var noe i regedit som Mastif viste en gang i en artikkel. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvordan kan man velge at et program skal starte oppi screen 2 og automatisk bli "fullscreen"I dette tilfelle er det snakk om Media Player Classic. Jeg fant en config fil til MPC men fant bare full screen option. gjenstår bare da å få den til å bli fullscreen i riktig skjerm. mins det var noe i regedit som Mastif viste en gang i en artikkel. Den artikkelen var vel om filmanlegg i bil? Hvis du har nVidia-kort kan du sette fullscreen overlay-ettellerannet i innstillingene til kortet. Lenke til kommentar
DanOve Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Hvordan kan man velge at et program skal starte oppi screen 2 og automatisk bli "fullscreen"I dette tilfelle er det snakk om Media Player Classic. Jeg fant en config fil til MPC men fant bare full screen option. gjenstår bare da å få den til å bli fullscreen i riktig skjerm. mins det var noe i regedit som Mastif viste en gang i en artikkel. Den artikkelen var vel om filmanlegg i bil? Hvis du har nVidia-kort kan du sette fullscreen overlay-ettellerannet i innstillingene til kortet. ja stemmer det. har ikke nVidia kort. har ati og VIA kort å prøve på. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvordan kan man velge at et program skal starte oppi screen 2 og automatisk bli "fullscreen"I dette tilfelle er det snakk om Media Player Classic. Jeg fant en config fil til MPC men fant bare full screen option. gjenstår bare da å få den til å bli fullscreen i riktig skjerm. mins det var noe i regedit som Mastif viste en gang i en artikkel. Den artikkelen var vel om filmanlegg i bil? Hvis du har nVidia-kort kan du sette fullscreen overlay-ettellerannet i innstillingene til kortet. ja stemmer det. har ikke nVidia kort. har ati og VIA kort å prøve på. Da kan ikke jeg hjelpe deg. Er nVidia-kar Du får finne artikkelen vi snakker om her, og sjekke den. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 ATI Catalyst kan styre dette. Gå til Video-Theater Mode. Der kan du velge hvordan en film skal vises Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå