mortol Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei! Har akkurat fått Canal Digital bredbånd MAXI. Alle tester rundt forbi sier jeg får ca 8000 ned og 2000 opp. Farten er upåklagelig. Bortsett fra i uTorrent... Klarer ikke å forwarde porten jeg har satt opp i uTorrent, og får aldri hastigheter over ca 50kb tross tusenvis av seedere. Ingen problemer med Telenor linja tidligere, alltid over 500kb tross dårligere linje. Der viste også lampen grønt i uTorrent. Har nå holdt på et par dager med dette. Er IT kyndig og tror jeg har gjort alt riktig og etter boken (også prøvd alle løsninger som IKKE står i noen bok.. Men får bare gult i uTorrent. Noen som har lignende erfaringer med Canal Digital? Er dette noe de struper inn kanskje? Virker ikke som det er noen muligheter til å endre noen ting i Thomson modemet jeg har fått, alt er gjort i routeren. Takknemlig for svar.. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har Canal Digital og kan bekrefte at der er det full pupp og ingen sperrer. Du trenger ingen forwarding av porter i modemet. Har du en router så kan du aktivere UPnP om den støtter det. Hvis ikke må du forwarde en port som du setter i µTorrent. Lenke til kommentar
mortol Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har Canal Digital og kan bekrefte at der er det full pupp og ingen sperrer.Du trenger ingen forwarding av porter i modemet. Har du en router så kan du aktivere UPnP om den støtter det. Hvis ikke må du forwarde en port som du setter i µTorrent. Ja, takk for svar. Har løst problemet nå. Det var Vista som stoppet portene. Vistas innebygde brannmur var ikke påslått, og da er Vista slik at alt sperres by default... Slo på brannmuren, åpnet for porten jeg har forwardet i routeren og vips ble det full gass! MT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå