CaGe Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Skal lage meg en skammel av tre m/pute og det hele (ca. 80b x 60d x 50h) som inneholder en PC og har litt plass (skal stå i stua koblet til TV). Tenkte på å sette 2 PSU'er i parallell (koble den ene utgangen på den andre). Noen som har noen motforestillinger? går dette? Vil volten holde seg på det samme, eller bli doblet? (Ved paralellkobling blir den vel det samme? Sist, men ikke minst, Støyen blir vel mindre siden viftene kan gå saktere? - CaGe Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg tror det kan bli gjort (eneste elektronikken jeg har lært var på GK almenne, så jeg er absolutt ikke en autoritet innen feltet), men det jeg lurer på er hva du trenger dette til? Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 2 PSU'er vil gjøre at det ikke trekkes så mye watt av hver, og dermed blir de ikke så varme. På grunn av dette vil jeg kanskje ikke trenge vifter i PSU'en? Dessuten vil jeg ha nok watt og kobleinger till å gjøre mye rart... Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 hmm, hvorfor gjøre det på den måten? det vil jo produseres mere varme når to går på tomgang, enn når en går på lett gange.. da ville det jo vere bedre å ha en liten vifte, forresten, hva er grunnen til at du ikke vil ha en vifte da? Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 De vil sikkert tilsammen produsere mer varme, men de vil være i adskilte rom. Da vil vel hver av de ikke produsere enkeltvis mer varme vil jeg tro. På denne måten kommer jeg kanskje rundt problemet med vifter? Det er dette jeg håper. Jeg kommer tilbake når jeg har prøvd, med bilder? Kan ta litt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå