Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Emnetittelen sier: IE henger seg I post #4 kommer dette: Trodde dette var et varmhjertet nyhetsoppslag når jeg leste tittelen. Skuffa! Ha ha! Jeg lo. :!: Lenke til kommentar
maedox Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja, det hadde tatt seg ut. Hva skulle alle de 80 % (?) av verdensbefolkningen (med internettkobling) gjort uten internettleser... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja, det hadde tatt seg ut. Hva skulle alle de 80 % (?) av verdensbefolkningen (med internettkobling) gjort uten internettleser... Firefox® to the rescue! :!: Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg kommer aldri til å glemme det her tror jeg. :!: Jeg leste jo emnetittelen uten å tenke noe annet enn det det var ment som. Også kommer dette innlegget. Overraskelsesmomentet gjorde dette ekstra morsomt, og til en verdig gullkorn-kandidat. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Konge! Firefox 4 teh win Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg kan legge til en gladmelding: På jobben ble det i dag bestemt at IE6 ikke lengre skal være en støttet browser i nye applikasjoner. Det vil nok spare mange frustrerte timer testing i forskjellige virtuelle maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå