VTW Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har skrapt sammen penger til å kunne kjøpe meg en platespiller, men ingen butikker i byen selger tydeligvis vinyl, så jeg vender til dere. Noen som vet hvor jeg får kjøpt LP-plater? Har sjekket cdon.no, men syntest det var vanskelig å finne ut hva som var LP og hva som ikke var det. Noen tips? Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har skrapt sammen penger til å kunne kjøpe meg en platespiller, men ingen butikker i byen selger tydeligvis vinyl, så jeg vender til dere.Noen som vet hvor jeg får kjøpt LP-plater? Har sjekket cdon.no, men syntest det var vanskelig å finne ut hva som var LP og hva som ikke var det. Noen tips? Jeg lurer på hvordan jeg skal bli kvitt mine 200 LP plater , de tar alt for stor plass og vil bli kvitt dritten :!: Lenke til kommentar
fhl Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Big Dipper Record World Lite Nytt Frode Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Denne tråden inneholder lenker som bør gi deg tilfredsstillende svar: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=741124 Sjekk under "Vinyl" eller søk på det ordet i den tråden. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg