Rinox Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei! Nå har jeg begynt å få teken på tapping på gitar og jeg har lært noen teknikker og melodier, men nå har jeg lyst til å spille en sang eller en ny "tappemelodi" som inneholder tapping som ikke er så altfor vanskelig eller raskt. Noen som har forslag til noen kule øvelseslåter? Tar også gjerne imot forslag til hvor og hvordan jeg bør lære tapping. Takk for svar Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Tenker youtube burde ha det ..denne. Iallefall om du søker på guitar solo lessons Endret 23. juni 2008 av War Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Introen i Van Halen - Eruption? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) StH Sakte etter 35% Endret 19. juni 2008 av War Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Introen i Van Halen - Eruption? Den er ihvertfall bra for å styrke lillefingern Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har lært meg å tappe basstemmen og melodistemmen i en Mario-sang samtidig. Det er en kul øvelse for både tapping og gehør Eller så kan du jo finne en tab til Thunderstruck av AC/DC og lese annenhver note som pull-off og tappe den, det er gøy. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Takk for forslagene, jeg skal forsøke på eruption og thunderstruck Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 gjerne prøv soloen på muse - invincible også, ekstremt stilig om du får den til Sang: Invincible, 3:12. Tab: Invincible tab Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Invincible hørtes fancy ut, for en tapping, kan ikke prøve den nå midtpå nattan, men den ser jo vanskeligere ut en Van Halen sin tapping på en måte... Men må vel prøves i praksis før jeg kan dømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå