Gå til innhold

Ny Skjermkort

manna

Anbefalte innlegg

Hei

:D

Jeg har tidligere sagt at jeg kjøpte Creative 3D Blaster mx440 64ddmram og samtidig lurte jeg på om det var en bra kjøp eller ikke. (spesifik på PC`en min er AMD2000 (1,7ghz), 512 ddram, 2 HD på 40 og 80 GB). De fleste foreslå at jeg burde levere den tilbake så nå har jeg returnert det kortet og vil gjerne kjøpe en ny. Jeg kan kjøpe en skjermkort opp til 900 kroner. Hvilken skjermkort burde jeg kjøpe?

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde da kjøt Geforce3Ti500 128Mb. Noen vil sikkert komentere at dette jo bare er en ti200Gpu, men poenget er at man med den medfølgende program varen kan klokke den opp til Ti 500 fart. Ti 500 fart er 240/500. Rammen er kvalifisert for denne hastigheten(1000/ns * 2=500 hvor ns er 4), og man er garantert 240Mhz fra gainward uten å miste garantien.

Lenke til kommentar

Hei

Notarget jeg vet at det ikke var en bra kjøp, det er nok derfor jeg leverte den tilbake :lol: . Men jeg lurer på hvilken jeg bør kjøpe nå, vil helst ha noen råd siden det er første gangen jeg kjøper en skjermkort. Faktisk så er det andre gangen da siden den første var jo den jeg dumma meg ut med. Og nå vil jeg helst ikke gjenta det.

Lenke til kommentar

Følg med på demovarer hos komplett, der legges det til stadighet ut

demokort/byttekort fra leverandører som selges billig.

Må være kjapp hvis du finner noe der da de forsvinner nesten med en gang.

Kjøpte selv et Ti-4200 64Mb DDr for 900kr der forrige uke.

De har solgt minst 10 slike kort til ca samme pris siden da.

De har dette kortet i skrivende stund til 1046kr.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=6&s=pl

Lenke til kommentar
Følg med på demovarer hos komplett, der legges det til stadighet ut

demokort/byttekort fra leverandører som selges billig.

Må være kjapp hvis du finner noe der da de forsvinner nesten med en gang.

Kjøpte selv et Ti-4200 64Mb DDr for 900kr der forrige uke.

De har solgt minst 10 slike kort til ca samme pris siden da.

De har dette kortet i skrivende stund til 1046kr.http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=30490&t=1650&l=2&AvdID=1&CatID=5&GrpID=6&s=pl

Hei, jeg lurte på...må man kjøpe gjennom internett for å få den til den prisen? Kan jeg evt. stikke bort til Komplett på Stovner og få kjøpt den der? Har de disse demovarene i alle butikker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...