Gå til innhold

BK: The gangsta girl


Anbefalte innlegg

skal være den første at jeg er ikke den beste til å sette tittel.. Men som jeg nevnte i posten.. det var kun lek med redigeringen.. endelig versjon blir ikke slik som dette, jeg har ikke gjort nøye justeringer, så derfor er f.eks sminken rundt øynene hennes skarpere i farge på den ene siden en den andre.

 

Om det er et ganster tema eller ikke, kan vel diskuteres :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal være den første at jeg er ikke den beste til å sette tittel.. Men som jeg nevnte i posten.. det var kun lek med redigeringen.. endelig versjon blir ikke slik som dette, jeg har ikke gjort nøye justeringer, så derfor er f.eks sminken rundt øynene hennes skarpere i farge på den ene siden en den andre.

 

Om det er et ganster tema eller ikke, kan vel diskuteres :).

 

Husk å si det neste gang, da. Kjedelig å skrive utfyllende kommentarer til ett bilde som viser seg å være halvferdig :)

Lenke til kommentar
skal være den første at jeg er ikke den beste til å sette tittel.. Men som jeg nevnte i posten.. det var kun lek med redigeringen.. endelig versjon blir ikke slik som dette, jeg har ikke gjort nøye justeringer, så derfor er f.eks sminken rundt øynene hennes skarpere i farge på den ene siden en den andre.

 

Om det er et ganster tema eller ikke, kan vel diskuteres :).

 

Husk å si det neste gang, da. Kjedelig å skrive utfyllende kommentarer til ett bilde som viser seg å være halvferdig :)

 

står vell under bildet at endelig versjone ikke kommer til å bli slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...