Fotofashion Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 skal være den første at jeg er ikke den beste til å sette tittel.. Men som jeg nevnte i posten.. det var kun lek med redigeringen.. endelig versjon blir ikke slik som dette, jeg har ikke gjort nøye justeringer, så derfor er f.eks sminken rundt øynene hennes skarpere i farge på den ene siden en den andre. Om det er et ganster tema eller ikke, kan vel diskuteres . Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 skal være den første at jeg er ikke den beste til å sette tittel.. Men som jeg nevnte i posten.. det var kun lek med redigeringen.. endelig versjon blir ikke slik som dette, jeg har ikke gjort nøye justeringer, så derfor er f.eks sminken rundt øynene hennes skarpere i farge på den ene siden en den andre. Om det er et ganster tema eller ikke, kan vel diskuteres . Husk å si det neste gang, da. Kjedelig å skrive utfyllende kommentarer til ett bilde som viser seg å være halvferdig Lenke til kommentar
odn Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hadde du bytta ut ansiktsutrykket så hadde bilde vært topp! Det var ansikte. Mvh. Øystein D. N. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 skal være den første at jeg er ikke den beste til å sette tittel.. Men som jeg nevnte i posten.. det var kun lek med redigeringen.. endelig versjon blir ikke slik som dette, jeg har ikke gjort nøye justeringer, så derfor er f.eks sminken rundt øynene hennes skarpere i farge på den ene siden en den andre. Om det er et ganster tema eller ikke, kan vel diskuteres . Husk å si det neste gang, da. Kjedelig å skrive utfyllende kommentarer til ett bilde som viser seg å være halvferdig står vell under bildet at endelig versjone ikke kommer til å bli slik. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ahh, jeg klarte å mistolke den lille linjen, eventuelt overse den. It's on me ^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Forholdsvis passende modell, bra komposisjon, rimelig bra lyssetting, greie toner (med forbehold for ansiktet). Det som ødelegger for meg er at jeg ikke ser noe ekte i uttrykket fra modellens side. Men det kan jeg da vitterlig ikke klandre deg for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå