Gå til innhold

BK: The gangsta girl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er annsiktet hennes brunaktig mens armene har en mer naturlig hudfarge? synes poseringa var fet nok men føler at annsiket ikk er helt med, synes også ikke lyset skulle vært så kraftig slik at det var så mye på veggen. Men bagrunnen var utrolig tøff og kule klær.

Lenke til kommentar

Jeg liker også poseringen, bakgrunnen, gulvet og klærne.

Men jeg syns uttrykket hennes rett og slett er grusomt. Beklager :blush: Mulig det er en kombinasjon av sminke, etterbehandling, uttrykk og utseende.

Er det mulig å få se en versjon med mindre behandlet ansikt?

Lenke til kommentar

Pft. Only a real gansta-babe can pull off that attitude. And you ain't seen one yet. Teknisk helt greit, forøvrig. Men jeg liker ikke så godt det med påtatt image i fotografering. Det må være naturlig for modellen å innta rollen, hvis hun/han ikke er proff i slikt (skuespiller etc). Det er sikkert en morsom lek, men jeg tar bildene dine litt mer alvorlig enn det.

Det minner meg litt om en type tråd som dukker opp av og til. Noen kompiser leker med bestefars gamle hatter og frakker, men et søtt lite tenårlingsansikt ødelegger illusjonen av Mack the knife totalt.

Lenke til kommentar

Förstår din poeng i de hela, Men har inte så stor koll på vad du skriver, En gansta girl behöver inte se döds tuff ut, eller farlig eller va du nu definerar me gansta, Jag är mig själv helt och hållet, Kanske va lite överdriven topic,

Jag är ingen snorunge som lånat morfars hattar, hehe., :)

Är nog välldigt mycket äldre än va du tror,

Själv så va det inte denna typ utav kritik jag sökte efter , mer om bilden i sig och förändringar som kan göras, Va jag kan lära mig,

Denna komentar gav mig inte ett dugg mer än en irritation,

sorry , Men försök att andvända dig utav mer rättfärdig kritik nästa gång,,

over and out!

Pft. Only a real gansta-babe can pull off that attitude. And you ain't seen one yet. Teknisk helt greit, forøvrig. Men jeg liker ikke så godt det med påtatt image i fotografering. Det må være naturlig for modellen å innta rollen, hvis hun/han ikke er proff i slikt (skuespiller etc). Det er sikkert en morsom lek, men jeg tar bildene dine litt mer alvorlig enn det.

Det minner meg litt om en type tråd som dukker opp av og til. Noen kompiser leker med bestefars gamle hatter og frakker, men et søtt lite tenårlingsansikt ødelegger illusjonen av Mack the knife totalt.

Lenke til kommentar

Fotomodell-teknikk kan jeg dessverre ikke lære bort. Enten fungerer det, eller så fungerer det ikke. Jeg synes dessverre det blir litt påtatt.

Men jeg kan lære deg å gå skikkelig ;)

Jeg tror det hadde blitt flott hvis det var noe jeg følte var et ærlig portrett av deg, Stephanie. Alt stæsjet virker ikke gangsta for meg, men mer Neo Fashion-punk.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Inte mening att jag skulle ta all kritik sån, Bara regera på åvanstånde inlägg, kände att jag måste få säga min mening oxå! Me tanke på att de va mig kritiken hamna på ,

Allt som sker under denna fotoshoot är mina ideer, Men synligtvis va väl dom inte så uppskattade, Planen var igentligen en helt annat typ utav bakgrund , Men men ,

Lov å pröva sig fram ,

:)

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om at modellen "mottar" kritikken på bildet. Det er ikke modellen i seg selv som kritiseres sånn egentlig, det er jo bildet, poseringen, sminken, etterbehandlingen og omgivelsene. Det meste bestemmes jo at fotografen.
Lenke til kommentar

Klart det er lov å prøve seg frem, og det skal du bare fortsette med. Da synes jeg også din fotograf skal være ærlig om det, slik at ikke han/hun sitter igjen med AD/stylist-æren også.

Hvis det er slik du er, så er det et ok portrett. Ganske bra, faktisk. Men jeg synes ikke du er noen overbevisende gangsta-grrl. Tittelen setter meg litt ut, slik at jeg kommenterer bildet i forhold til intensjoner. Det er slik jeg ønsker at mine bilder skal kommentereres. Etter de intensjonene folk tror jeg har med dem.

Lenke til kommentar

Ja precis :)

Jag är ingen ond meniska som ja kanske låter som i mina komentarer, Inte alls så,, Men hela storyn e anulunda ,,

Ne jag är helt ny här, Devisor som inruduserat mig till denna sida, Vi arbetar en del tillsammans,

Jag stog mycket som modell för några år sedan, Men efter skapat familj så Vill jag mer arbeta från andra sidan utav kamran ,; Därför jag gärna vill vara me på all denna kritik och sådant, :)

Tack för din mening !

Om alt var din ide, da stiller det seg såklart annerledes :) Vi kjenner jo ikke deg fra før, og vet ikke hva slags "stil" du har til vanlig.
Lenke til kommentar

Ny er du ja, innlegg #3 nå. Da får vi bare ønske deg velkommen. Det er sjelden (eller aldri) at noen kommer inn i forumet på denne måten, så vi ble nok tatt litt off guarde nå.

Kom deg bak kamera, da - siden det er det du aspirerer til. Og det fortest mulig, slik at vi får se noen resultater snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...