beaglebrumm Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Heisann! Jeg hadde håpet jeg kunne finne noe hjelp her, angående noen lydproblemer på den bærbare PCn min: Lyden fungerer helt fint til jeg putter inn den eksterne mikrofonen min i USBen. Da funker ikke lyden fra programmer som winamp / wmp eller noe annet, BORTSETT fra Skype (som er grunnen til at jeg bruker mikrofonen). Så jeg bare lurer på om det er skype innstillinger det kan være noe galt med, eller noe med PCn. Hvis det er noen ekstra opplysninger som trengs for å finne problemet er det bare å spør På forhånd takk! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Heisann!Jeg hadde håpet jeg kunne finne noe hjelp her, angående noen lydproblemer på den bærbare PCn min: Lyden fungerer helt fint til jeg putter inn den eksterne mikrofonen min i USBen. Da funker ikke lyden fra programmer som winamp / wmp eller noe annet, BORTSETT fra Skype (som er grunnen til at jeg bruker mikrofonen). Så jeg bare lurer på om det er skype innstillinger det kan være noe galt med, eller noe med PCn. Hvis det er noen ekstra opplysninger som trengs for å finne problemet er det bare å spør På forhånd takk! Sjekk at PC-en ikke bytter output-device til det eksterne lydkortet ditt. Gå til lydinnstillingene i kontrollpanel og sjekk hvilken maskinvare om er satt til avspilling. Gjør dette etter du har koblet til mikrofonen din. Lenke til kommentar
beaglebrumm Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 ok, men det rare er at lyden fra skype funker, men ikke annen lyd :S det skjønner jeg ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå