roht Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hallo, som kanskje de veit er 20.juni (imorgon) datoen for Crisis Core packen blir å få tak i europa. Men har til no ikkje funne ein einaste butikk som selger denne. Er det nokon som har peiling på kor ein kan få tak i psp-pakka? Helst i Noreg og helst imorgon Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 spillet kom ut 19 tror jeg, jeg fikk det hvertfall i postkassa den 18, bestilte fra absolutt spill, men det var ikke pakke, det var bare spillet, prøve GAME i kirkegata i byen, tror de har det Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 De har det på Play-asia.com Den er ikke norsk og de har den heller ikke på lager. De har den også her, men den er heller ikke norsk. Men PSP er sonefri på spill, så det gjør vel ikke så mye om det er en Japansk konsoll? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er den pakka spesiell? Hvis ikke kan man jo bare kjøpe en vanlig PSP og Crisis Core separat. Men jeg er overrasket at spillet er ute først nå. Har rundet den for 2 mnd siden elns. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 spill FFVII etter du har spilt CC! gjerne med Aerith i party.. Sykt faktisk! Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg preorda fra game.co.uk og den er i posten atm. Den japanske versjonen har vært utsolgt siden før den ble lansert. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er den pakka spesiell? Hvis ikke kan man jo bare kjøpe en vanlig PSP og Crisis Core separat. Den ser sånn ut: Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er den pakka spesiell? Hvis ikke kan man jo bare kjøpe en vanlig PSP og Crisis Core separat. Den ser sånn ut: Ah, samleobjekt med andre ord. Vel da kan det være verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå