Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

karakterer elektro vg1

Anbefalte innlegg

hei, jeg går elektro vg1 og har stryket i 3 fag. ikke vurderingsgrunnlag i norsk og engelsk og karakter 1 i el-energisystemer.

forrige termin vikk jeg varsel om fare for strykkarakter til jul i el-energi og engelsk. men har det noe og si for denne terminen. skulle jeg hatt varsel i år og? og norsk har jeg aldrik fått noe varsel om kan de sette stryk karakter på meg da? er så kjedelig hvis jeg må gå året på nytt.

grunnen til styk karakterer er fravær, men jeg har legeerklæring på hvorfor jeg ikke har vert så mye på skolen.

på forhånd takk

andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg går elektro vg1 og har stryket i 3 fag. ikke vurderingsgrunnlag i norsk og engelsk og karakter 1 i el-energisystemer.

forrige termin vikk jeg varsel om fare for strykkarakter til jul i el-energi og engelsk. men har det noe og si for denne terminen. skulle jeg hatt varsel i år og? og norsk har jeg aldrik fått noe varsel om kan de sette stryk karakter på meg da? er så kjedelig hvis jeg må gå året på nytt.

grunnen til styk karakterer er fravær, men jeg har legeerklæring på hvorfor jeg ikke har vert så mye på skolen.

på forhånd takk

andreas

du har ikke krav på varsel så lenge du ikke går ned, men ellers så må du få skriftlig varsel ja, og du kan da klage, men du har sikkert its.learning, hvor du kan skjekke alt, men du må ikke gå førsteklasse omgjen, for du har krav på å ta de faganene igjen du har stryket i formav eksamen, og du burde helst forhørt deg med rådgivern på skolen din,,,,, for han er vist den som kan gi deg riktigst svar,..... :) lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...