antex Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 hei, jeg går elektro vg1 og har stryket i 3 fag. ikke vurderingsgrunnlag i norsk og engelsk og karakter 1 i el-energisystemer. forrige termin vikk jeg varsel om fare for strykkarakter til jul i el-energi og engelsk. men har det noe og si for denne terminen. skulle jeg hatt varsel i år og? og norsk har jeg aldrik fått noe varsel om kan de sette stryk karakter på meg da? er så kjedelig hvis jeg må gå året på nytt. grunnen til styk karakterer er fravær, men jeg har legeerklæring på hvorfor jeg ikke har vert så mye på skolen. på forhånd takk andreas Lenke til kommentar
kjlkjl Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 hei, jeg går elektro vg1 og har stryket i 3 fag. ikke vurderingsgrunnlag i norsk og engelsk og karakter 1 i el-energisystemer. forrige termin vikk jeg varsel om fare for strykkarakter til jul i el-energi og engelsk. men har det noe og si for denne terminen. skulle jeg hatt varsel i år og? og norsk har jeg aldrik fått noe varsel om kan de sette stryk karakter på meg da? er så kjedelig hvis jeg må gå året på nytt. grunnen til styk karakterer er fravær, men jeg har legeerklæring på hvorfor jeg ikke har vert så mye på skolen. på forhånd takk andreas du har ikke krav på varsel så lenge du ikke går ned, men ellers så må du få skriftlig varsel ja, og du kan da klage, men du har sikkert its.learning, hvor du kan skjekke alt, men du må ikke gå førsteklasse omgjen, for du har krav på å ta de faganene igjen du har stryket i formav eksamen, og du burde helst forhørt deg med rådgivern på skolen din,,,,, for han er vist den som kan gi deg riktigst svar,..... lykke til Lenke til kommentar
antex Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 så jeg har krav på og ta en ekseamen i fagene for så og stå nå før neste skoleår? jeg mener og ha hørt at man må gå året omigjen hvis man stryker i over 2 fag jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå