mkon Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei Lurer på hva som skjer med gmail, og om noen andre har samme feil Vet at det er vanlig å få spampost. Varierer fra 10 til 20 om dagen. Iløpet av 24 timer eller noe. Men idag kom det 300 slik plutselig etter jeg hadde sjekket mailen, og 10 minutter etterpå hopper det inn 300 nye. Noen som har peil? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Eg bruker gmail, har aldri opplevd noe slikt. Sjekka den nå nettopp, ingenting. Har ikke peil på hvorfor du har fått 600 junk-mails på kort tid :!: Lenke til kommentar
mkon Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 virker som det har stoppa opp nå idag. så fysisk at det rant inn 20 av gangen....aldri opplevd lignende. Var bare "faild to send" og "mailerdeamon error" , men har ikke sendt epost eller mottat noen den dagen. Sikkert en bug et sted Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg har mottak nesten aldri noe spam i starten, men nå når jeg har hatt Gmail i litt over et år så har jeg nå 1-2 spam epost daglig... Skal også nevnes at epostadressen min ligger ganske tydelig på mange nettsteder etterhvert, tror det kan være grunnen. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Det gjør min og det, men opplevde aldri slik enorm spammengde mens jeg var logga inn:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå