-Teddy- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er på utkikk etter en AER Compact 60 eller Alpha. Vet at kjøp/salg ikke er lov på dette forumet, men forumets bruktmarked er vel heller ikke stedet det er størst sjanse for å komme over en slik forsterker. Noen som kan anbefale meg noen (norske?) nettsteder der det er mulighet for å annonsere at jeg ønsker å kjøpe en slik forsterker brukt? Må legge til at jeg ikke ønsker tilbud her på forumet grunnet retningslinjene, hvis ikke blir vel denne tråden stengt... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Finn.no og Musikkweb.no. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du kan jo forsøke salgsforumet på gitarnorge.no også. Lenke til kommentar
G14 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har et pedalbrett (Boss BCB-60) Og 6 Pedaler(Tu-2, Geb-7, ODB-3, BF-2B, OC-3, DD-6) Jeg skal ha Tremolo (TR-2) Og kanskje Bass Chorus (CE-2B) Er det noen andre du anbefaler? Eller kan du selge meg Tremolo og/eller Bass Chorus til en rimelig pris. Bass chorusen må være CE-2B. Ikke CEB-2. Jeg spiller Rock (Led Zeppelin, AC/DC, The Beatles, Wolfmother, The white stripes, the who, osv..) Og litt jazz (Weather report, osv.) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå