DeXeqtR Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja, er det noen mulighet for å få dem tilbake, hadde en hel haug som forsvant! Noen som vet hvordan man kan få dem tilbake? Takk på forhånd. - DeXeqtR Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 prøv å søke etter favoritter eller favourits, da får du ser hvor disse er lagret. lykke til Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Clickedy Ja, grei nok den, men FF2 er jo borte. Kom ikke dem med FF3 oppgraderingen? Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 prøv å søke etter favoritter eller favourits, da får du ser hvor disse er lagret. lykke til Hvor skal jeg søke etter det? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Samme situasjon er svart på i lenken jeg ga, bare følg instruksjonene og gjerne tipset mitt under de instruksjonene. Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Samme situasjon er svart på i lenken jeg ga, bare følg instruksjonene og gjerne tipset mitt under de instruksjonene. Funka, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå