Tomzern Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 HEi! Har en GAMMEL IBM 386 stående som jeg tenkte jeg skulle leke meg litt med...Går det an å klokke den??Hvor mye kan jeg få fyrt den opp i da?? Den betyr ingenting så jeg kan gjøre hva jeg vil med den...Noen andre forslag til hva som kan være kult?? Fattern har en pentiumIII 450mHz med 128mb sdram stående... Hvor mye tipper dere at jeg kan få den opp i da?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Samot Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hadde selv en 386sx en gang i tiden. Denne klokket jeg opp fra 16MHz til 20 MHz samt installerte matteprosessor. Maskinen ble skikkelig "rå" LOL! Overklokkingen medførte at jeg måtte bytte, les: lodde ut, klokkekrystallen og erstatte denne med en raskere. Ikke noe å anbefale dersom du ikke har erfaring med elektronikk fra tidligere. På den annen side har du ikke noe å tape. Maskinen er vel ikke egnet for dagens oppgaver uansett. Kjør på, og lykke til. Edit: Skriveleif Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 forklar meg hvorfor i huleste jeg skal ta vare på den gamle haugen der:lol: Det burde forklare nok når jeg sier at harddisk-kabelen er like bred som selve harddisken!! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 386 er tøft! Hva med å samle sammen en hel del 386er for også kjøre de i lan.. en helg.. en helg i Word! dere kan jo bli noen skikkelige kreative skrivere.. nuff said... Egentlig ganske meningsløst tho! Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Kanskje du kan få noen tips her: http://totl.net/Eunuch/index.html Ganske ekstremt... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå