S!D Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) hei. ser etter noen øreplugger, de må ha: -BRA lyd! -behagelige, alle plugger jeg har prøvd har hvert ubehagelige og såogsi gitt meg gnagsår i øra =S - ok å se på (ikke så viktig men vil ikke gå rundt med noe som ser ut som det er dratt ut av ræva te en gnom) - tåle en del - pris er ikke så viktig men under 5-600 kr -må vere mulig å få tak i på norske nettbutikker Endret 21. juni 2008 av sid1990 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Sjekk ut Sennheiser CX300 og CX400. Det følger med mer tilbehør til sistnevnte, i tillegg til at ledningen er symmetrisk (på CX300 skal den ene ledningen som er mye lengre enn den andre gå bak nakken/halsen). De har dem på vostok.no og applestore.com/no hvertfall- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) 450,- for CX300 på Applestore er ran på åpen internett. 350 er litt betre, men du får dei til 200-lappen på Ebay. Endret 19. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Applestore er generelt ran. PX200 koster det dobbelte av hva jeg får de for i andre butikker. Macene... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg bestilte Crossroads x3i fra www.jaben.net. Det er så dårlig kontakt at høyrepluggen ikke virker, men det kan jo godt være det går bedre med deg hvis du bestiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg bestilte Crossroads x3i fra www.jaben.net. Det er så dårlig kontakt at høyrepluggen ikke virker, men det kan jo godt være det går bedre med deg hvis du bestiller kontakt wilson (tror jeg det er fyren heter) så får du nok nye uten problemer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jegt har skrevet i forumet der, sendt ham PM og mail. Venter fortsatt på svar, men de sa at han hadde mange mail og PM å svare på, så jeg får vente og se Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) På mine Mylarone Crossroads X3b mistet gummien kontakt med ledningen til pluggene den første dagen. Veldig god lyd, men elendig kvalitet på de jeg fikk. Endret 12. juli 2008 av Slikape Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvilke type øreplugger fikk du vondt i ørene av. Jeg har det problemet med de som er runde. De jeg kan stikke inn i øret har jeg aldri hatt probelmer med. Vil anbefale Argon sine nest billigste som de har på Hifi Klubben. Utrolig bra til prisen. For tiden bruker jeg Klipsch sine billigste (Custom 1 eller 3), pris i Norge er ca 12-1300,-, men ved å kjøpe de fra Amazon.com, via Jet Carrier, og ferdig momset for Norge så var prisen kun rett over 800,- Det var verdt hver eneste krone. Utrolig bra og detaljert lyd. De sitter godt i ørene, og holdes rundt med en bøyle som både beskytter kabel og holder dem på plass. De kommer heller aldri i konflikt med briller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå