Metapod Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg tar bare tannkrem på min tannbørste, men flere ganger har jeg opplevd at andre bruker å ta tannkrem også vann eller omvendt. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hmm, rart det derre! Jeg pleier vell egentlig å ta tannkrem på en annen sin tannbørste Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Eg tek alltid vatn på tannkosten før eg tek på tannkrem, er vel ein vane eg har laga meg. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vann på tannbørsta, tannkrem på og vann på det igjen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vann på tannbørsta, tannkrem på og vann på det igjen Ditto! Alt må fuktes Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vann -> Tannkrem -> Vann -> Pusse Lenke til kommentar
Crex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 vann, krem, vann, pusse, vann, pusse. osv:) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg tar alltid tannkrem på og så litt vann. Det er for øvrig viktig at vannet er kaldt. Lunkent vann på tannbørsten er fy-fy. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det bare meg som begynner å grøsse hvis jeg ikke har vann på tannbørsten? Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vann - Tankrem - Vann - Munn Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 men hvorfor ta vann på tannbørsten før tannkrem for så å ta på vann igjen etter dere har tatt på tannkremen? børsten blir jo uansett fukta når du tar på vann etter du har tatt på tannkremen! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 men hvorfor ta vann på tannbørsten før tannkrem for så å ta på vann igjen etter dere har tatt på tannkremen? børsten blir jo uansett fukta når du tar på vann etter du har tatt på tannkremen! Svært enkelt svar på dette. Det skummer mye raskere og bedre når man gjør det sånn Gjør det slik selv. Lenke til kommentar
Enel Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Er jo også et råd om å holde tannbørsten minst 3 meter unna dassen for ikke å få dritt på den (små partikkler da). Har ikke lagt merke til om jeg har vanner tannbørsten før, men vanner tankremen før og på tannbørseten ett par ganger under pussingen. Kanskje jeg skal starte å ha vann på tannbørsten først, er litt ekkelt... Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Er det en viktig grunn til at noen her tar vann på tannbørsten, midt i pussinga? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Såg med eingang at det var ein Overdox-tråd. Uans: Tar som regel vann på, så tannkrem, så vann igjen. Faktisk. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vann på tannbørsta, tannkrem på tannbørsta, vann på hele pakka. Kan jo ikke pusse tenna med tørr tannkrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå