Hopperesque Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tar jeg på vann etterpå har jeg en tendens til å skylle av tannkremen. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Må si jeg er enige med dem som sier; Tannkrem -> Vann som fester tannkrem i børsten + at den bløter børsten -> Puss -> Litt vann -> ny runde pussing. Om du ikke får tannkremen godt plantet i børsten så faller jo all tannkremen av der du først pusser. Starter du da på høyre side, er det ikke noe igjen til venstre. Helt logisk. Er det forresten noen som ikke skyller munnen med vann etter tannpuss ? Edit: Pusser alltid tunga også, er utrolig mye drit på den. Dette til tross for at jeg ikke spiser so mye drit. Endret 20. juni 2008 av CK_ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) tannkrem -> pusse -> Skylle Endret 20. juni 2008 av DukeCoke Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Skyller selvfølgelig munnen etter tannpuss. Orker ikke den tannkremsmaken etterpå. Pusser tungen, men bare om morgenen. Greit å få vekk den verste ånden... Kjøpte en tungeskrape, men den bare dritt. Mye bedre å pusse tungen med børste og tannkrem. Endret 20. juni 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jeg gjør akkuratt det samme som deg trådstarter Jeg er jo ikke en freak eller noe! Endret 21. juni 2008 av Andie93 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tar selfølgelig tannkrem først, så vann! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Pusser uten tannkrem jeg.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Først tannkrem på fingen, så vann på tannbørsten, så skyller jeg vekk tannkremen, så setter jeg tannbørsten på plass igjen, så pisser jeg, så tar jeg tannbørsten og skyller den i vann, så tar jeg tannkrem på, så setter jeg tuben med tannkremen opp i skapet igjen, så lukker jeg skapdøren, så skyller jeg tannbørsten en gang til, så pusser jeg Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ehhm du har alltid en fast rutine altså? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tannkrem på tannbørsten, så vann så pusse... Artig tråd Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ehhm du har alltid en fast rutine altså? Ja, og mens jeg pusser synger jeg I'd rather walk alone og Glory Glory Man United Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ahh, grr! Med min fine ManU-tannbørste og den gode ManU-tannkremen mens jeg står på det deilig ManU-teppet og ser på det fine ManU-tannglasset Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 - Først varmt vann på tannbørste. - Så Tannkrem. - Så Varmt vann igjen på tannbørsten. Puss Puss, så får du puss (gjett hva det er!) Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Skyller børsten godt med vann først, så tannkrem, så fort over med vann en gang til før jeg pusser. Veit ikke hvorfor men alltid gjordt det Kaldt vann selvfølgelig. Varmt vann hørtes litt rart ut :| Endret 22. juni 2008 av chrml Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vann --> tannkrem --> vann --> puss Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Skylder alltid tannbørsten fordi jeg mistenker at noen gjør ekle ting med de, vann fikser seff alt. Men sånn ideelt ville jeg bare tatt på tannkrem så vann. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Skal man ta vann på den? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Puss puss så får du en suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå