Gå til innhold

Tar du vann på tannbørsten eller på tannkremen?

Swafty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er enige med dem som sier;

Tannkrem -> Vann som fester tannkrem i børsten + at den bløter børsten -> Puss -> Litt vann -> ny runde pussing.

Om du ikke får tannkremen godt plantet i børsten så faller jo all tannkremen av der du først pusser. Starter du da på høyre side, er det ikke noe igjen til venstre. Helt logisk.

Er det forresten noen som ikke skyller munnen med vann etter tannpuss ?

Edit: Pusser alltid tunga også, er utrolig mye drit på den. Dette til tross for at jeg ikke spiser so mye drit.

Endret av CK_
Lenke til kommentar

Skyller selvfølgelig munnen etter tannpuss. Orker ikke den tannkremsmaken etterpå. Pusser tungen, men bare om morgenen. Greit å få vekk den verste ånden... Kjøpte en tungeskrape, men den bare dritt. Mye bedre å pusse tungen med børste og tannkrem.

Endret av コンピューター・ワールド
Lenke til kommentar

Først tannkrem på fingen, så vann på tannbørsten, så skyller jeg vekk tannkremen, så setter jeg tannbørsten på plass igjen, så pisser jeg, så tar jeg tannbørsten og skyller den i vann, så tar jeg tannkrem på, så setter jeg tuben med tannkremen opp i skapet igjen, så lukker jeg skapdøren, så skyller jeg tannbørsten en gang til, så pusser jeg :)

Lenke til kommentar

Skyller børsten godt med vann først, så tannkrem, så fort over med vann en gang til før jeg pusser. Veit ikke hvorfor men alltid gjordt det :)

Kaldt vann selvfølgelig. Varmt vann hørtes litt rart ut :|

Endret av chrml
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...