Lightboy Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hei.Jeg har vært så uheldig at hovedkortet røk i tordenværet og lurer derfor hva jeg skal ha meg et nytt.Jeg har et asus p5n32 sli premium,men har hatt problemer med å få 8gb ram til å virke ordentlig på det så jeg lurer på om det er et hovedkort som er mere brukervennlig i forhold til mere en 4 gb ram.jeg bruker 2 8800gtx skjærmkort så det må ha sli support.Venter på svar:-)Glemte å si at det eneste som har røket på hovedkortet er nettverksportene allt det andre fungerer fint. Endret 19. juni 2008 av Lightboy Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=87141 Dette skal faktisk være et av de bedre, de følger referansedesignet til nvidia. Ville selv gått for noe slikt hvis jeg skulle hatt SLI støtte. Lenke til kommentar
Sitech Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Anbefaler EVGA 780i, har hatt mitt i en mnd nå og det virker perfekt! kjører 2x 8800gt sli, Q6700@ 3,333ghz, FSB 1333, 4gb Mushkin@ 1000mhz. Dønn stabilt! Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lol, røk ditt også i tordenværet. Samme gjorde mitt. Hva var det som røk på ditt? På mitt sluttet bare nettverksporten å fungere. Tror det kan ha noe med at strømmen gikk igjennom telekabelen, så modemet, så rutenen og derretter inn i dataen gjennom nettverksporten og kortsluttet den. Litt rart at modemet og routeren klarte seg, og allde de andre pcene koblet opp på samme nettverket, men ikke min eller ip telefonen. Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 jeg var på jobb så jeg fikk ikke dratt ut kablene i tide.nå lyser netverksporten konstant og ingenting av nettverket virker+adsl-modemet tok kvelden,så nå har vi værken telefon eller internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå