Mad_Max Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei der. Jeg bare lurer på om noen vet om det er stor forskjell på ABIT NF7-S V 1.2 og den vanlig gamle versjonen. har bestillit den gamle versjonen men den har ikke kommet ennda lurte på om jeg skulle avbestillie den og bestille versjon 1.2 eller har det ingen hensikt hva trur dere??? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 v1.2 er ny og forbedret hovedsaklig med tanke på stabilitet og overklokking. Jeg hadde vurdert sterkt å avbestille gammel versjon og bestille v1.2 istedenfor hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 HEHE jeg hentet pakken i ste og det var versjon 1.2 som lå der. det står på hket v1.2 Lenke til kommentar
Mr_Byte Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg bestilte også den "gamle" versjonen og fikk rev. 1.2 Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Tror blandt annet at vcore økes til maks 2,320 eller noe(fra 1,85), at de har laget hul rundt viften og at de vistnok skal ha løst et problem som mange hadde med mikrofon ingangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå