Abigor Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Leter etter et enkelt program for å konvertere rippa dvd-filer til avi. Kan noen hjelpe? Har prøvd en mengde små programmer som virket lovende, men ingen klarte faktisk å konvertere noe. Håper noen vet om et slikt program som garantert fungerer. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Spurte om det samme i en av mine første poster her på forumet. Der blir jeg, som du ser, informert om den store videoguiden. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Takker! Da var problemet mitt løst. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hyggelig å kunne hjelpe. Noe av det ser litt tidkrevende ut. Har ennå ikke kjørt gjennom en full konvertering med tekst, lyd og hele pakka. Endret 19. juni 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Med Magix Movie Edit Pro kan du kopiere VOB-filene fra DVD til harddisk, og legge de direkte inn i programmet og redigere de, om ønskelig, uten å konvertere til AVI. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvilket format får man da ut igjen når man er ferdig? Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du kan f. eks. brenne DVD, eksportere i Mpeg2, mpeg4, avi, wmv, Qicktime, stillbilder og flere andre formater. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg testa et program som heter Magic Video Converter, det fungerte. Testa med en musikkvideo rippa til harddisken fra dvd. Problemet var at jeg ikke klarte å gjøre noe med størrelsen på fila, musikkvideoen ble nesten dobbelt så stor enn dvd filene. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er vanlig at man må bruke et eget program for å "krympe" videofilene hvis du skal ha det inn igjen på en DVD, men det var kanskje ikke det du tenkte på/mente? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Ikke akkuratt, jeg vil ha avi filer av forskjeldige live dvd'er og musikkvideoer fra dvd'er. Meninga er at de skal være lett tilgjengelige i winamp lista på den måten. Tror bare jeg skal eksperimentere mer med oppløsning og slik. Dvdfila var på cva 160mb og avi fila ble på 280! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå