morgan_kane Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 har en hp compaq 6715b. Er ganske sikker på at jeg skal innstalere denne distroen mitt trådløse nettverkskort og fordi jeg likte den best. Trenger jeg swap partisjon? En kammerat sa at jeg ikke trengte swap partisjon. har 2GB ram. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du MÅ ikke ha swap, men det er klart kjekt å ha, hva skal maskinen ellers gjøre dersom du går tom for RAM? Ville hatt en 1GB swap partisjon. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) ok. setter 1 gb til swap. skal swap partisjonen være logical eller extended? fikk ikke setta den som logical da jeg prøvde det ved hjelp av gparted. Endret 19. juni 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er ikke-kritisk om den er logical eller extended. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 ok. da setter jeg den som extended. hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå