Gå til innhold

Diamond fra HTC

Anbefalte innlegg

Bestilte meg HTC Diamond fra Chess i går, og gleder meg meget til å få den. Men, kom til å lure på en ting, det stemmer at man IKKE kan sette inn noe større minnekort i dem aight? Forsto at den kommer med 4gb INTERNET, og så vidt eg forstår så er det alt, man kan ikke utvide det noe videre om man ønsker.

Ønsket meg en mobil spekket med teknologi, men samtidig ikke en "ipod", siden eg har en ipod classic som eg bruker til slikt formål.

Noen andre som venter i spenning på sin diamond? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også bestilt meg diamond... Gleder meg voldsomt!! :D :D

Det stemmer at den har 4GB internminne og ikke mulighet for og utvide.. men det er helt greit for meg, 4GB er mer en nok for min del:)

Siden du ønsker deg en mobil spekket med teknologi kan jeg forsikre deg om at du har valgt riktig;)

PS: har det kommet noe tester av denne(gjerne engelske)? (har lest den på phonearea)

edit: leif

Endret av NChief
Lenke til kommentar
Bestilte meg HTC Diamond fra Chess i går, og gleder meg meget til å få den. Men, kom til å lure på en ting, det stemmer at man IKKE kan sette inn noe større minnekort i dem aight? Forsto at den kommer med 4gb INTERNET, og så vidt eg forstår så er det alt, man kan ikke utvide det noe videre om man ønsker.

Ønsket meg en mobil spekket med teknologi, men samtidig ikke en "ipod", siden eg har en ipod classic som eg bruker til slikt formål.

ja det stemmer at man IKKE kan sette inn minnekort i Diamond.

Jeg har også bestilt den, er ca en uke til den kommer.. :) JippI

Lenke til kommentar

En oppdatert Diamond er på vei til Europa as we speak. Denne får oppdatert ROM, som vil fikse 3D TouchFLO etter at mange har lagt merke til "lagging". Vet ikke om HTC har lagt denne oppdateringen ut på nett enda, men dette vil vel skje om ikke lenge.

Lenke til kommentar
En oppdatert Diamond er på vei til Europa as we speak. Denne får oppdatert ROM, som vil fikse 3D TouchFLO etter at mange har lagt merke til "lagging". Vet ikke om HTC har lagt denne oppdateringen ut på nett enda, men dette vil vel skje om ikke lenge.

Kilde?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ulempen med kun internt minne er at det tar LAAAAANG tid å overføre store datamengder via USB-kabelen. På min P3300 tar det ca 1 t pr GB, et pes å oppdatere MP3-arkivet, for eks (men det kan være at Cruise Diamond har bedre løsning på dette). Det går mye raskere å ta ut kortet og sette det i en minnekortleser/laptop, og overføre direkte. Vet ikke hvorfor det er slik, det virker som om USB-forbindelsen emulerer RS-232-protokollen.

Lenke til kommentar
Ulempen med kun internt minne er at det tar LAAAAANG tid å overføre store datamengder via USB-kabelen. På min P3300 tar det ca 1 t pr GB, et pes å oppdatere MP3-arkivet, for eks (men det kan være at Cruise Diamond har bedre løsning på dette). Det går mye raskere å ta ut kortet og sette det i en minnekortleser/laptop, og overføre direkte. Vet ikke hvorfor det er slik, det virker som om USB-forbindelsen emulerer RS-232-protokollen.

Det stemmer nok ikke:) heldigiv..

jeg så en video(husker ikke hvor, coolsmartphone.com tror jeg) der prøvde de og overøfre 100MB, det tok ca 40sec:) det var også forskjell på overføringshastighet om du satte den som "storage device"(raskest) eller "active sync"

Lenke til kommentar

Det stemmer nok ikke:) heldigiv..

jeg så en video(husker ikke hvor, coolsmartphone.com tror jeg) der prøvde de og overøfre 100MB, det tok ca 40sec:) det var også forskjell på overføringshastighet om du satte den som "storage device"(raskest) eller "active sync"

Det stemmer!

Med Diamond er det blitt nye tider. Jeg har også sett denne videoen og kan bekrefte at overføringshastighet ikke lenger er noe problem.

Tobias

Lenke til kommentar

bestilte min for en måned siden og klarer snart ikke vente mer. netcom er forsinka med en dag også:/ men gud så deilig det skal bli og få den Telefonen. :D Håper den oppdateringa kommer fort. :)

Endret av mobopro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...