heggstad Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 hei. tok noen bilder med min nye tamron linse. det mest spennende motivet var disse mystiske plantene. hva synes dere, og hva kan gjøres bedre? PS. Hvilken plante er det egentlig? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 ja, her var det mange! litt for kjedelige bilder eller?? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Ikke kjedelige, men litt grå. Selv om jeg likte at det er minimalt med forstyrrelser i bakgrunnen, og du har fin dybdeskarphet, ble det litt forstyrrende. Vet ikke hva for tamron-linse du har, men du skulle gått nærmere innpå, om du hadde hatt muligheten. Litt mørke bilder og kanskje? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Ikke kjedelige, men litt grå. Selv om jeg likte at det er minimalt med forstyrrelser i bakgrunnen, og du har fin dybdeskarphet, ble det litt forstyrrende. Vet ikke hva for tamron-linse du har, men du skulle gått nærmere innpå, om du hadde hatt muligheten. Litt mørke bilder og kanskje? har ikke akuratt den beste tamron linsa, en 70- 300mm AF. og viss jeg husker rett, var jeg kommet så nærme objektet som mulig. viss jeg "skrur opp" lyset i photoshop, blir det bedre da? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Prøv. Gjør det. Legg det ut, så ser vi! Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 ok. har nå ordnet litt på levels, å en anelse på fargebalanse. hva synes dere nå? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg blir sittende å se på den mørke flekken der strået(?) plutselig stopper. Hva er det? Jeg likte stemningen i det første bildet bedre enn den nye versjonen gir meg. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) syns det siste bildet var best, men den flekken som er det ene strået stopper, ser ut som et misslykket forsøk på å bruke clone stamp i PS. hvis jeg har rett, ville jeg kansje ikke gjort det å sett åssen det ble. eller tatt bildet på nytt, og fjernet hele eller halve Endret 19. juni 2008 av sttrons Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Så hvis det er kloning er det gjort på begge? Men da er jo isåfall klonejobben med å fjerne den skyggen på venstre side av blomsten bra? (I det der den er mest alene -venstre) Jeg er ikke sikker. Endret 19. juni 2008 av pybalto Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 kan vel kansje være en skygge av en blomsterknopp som ikke er med på bildet.. ble litt mere usikker Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg liker spillet fasongene til stråene eller stilkene skaper, men jeg likte best det siste. Fin farge..behagelig å se på. IKEA-bilde ;P Det er faktisk ikke vondt ment. Det er mange enkle, men behagelige bilder på IKEA. EDIT: Svarte litt fort her. Jeg er enig i at det stået som stopper litt brått opp stjeler litt mye oppmerksomhet. Hvis du gidder kan du kanskje klone det bort, eller prøve å fulleføre strået slik det når litt høyere opp, eller at det falmer "naturlig" bort..ut av fokus. Endret 19. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 takker for oppmersomheten, men jeg har faktisk ikke rørt kloneverktøyet. så der er nok et str¨eller blomster som er helt ute i fokus. hvilken versjon skal jeg bruke? den siste, litt meir gule, eller det første gråe? og en ting til, hvordan skal jeg klare å fjerne det som ser ut til at jeg har klonet? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) har nå kommet med et forslag der jeg har prøvd å forbedre den svarte flekken, samt en bedre slutt på det minste strået. hva synes dere nå? skal jeg kanskje lage strået lengre eller? Endret 20. juni 2008 av heggstad Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 lurer også på hva jeg skal gjøre med bildet, for å få den rette stemningen. endre på fargebalansen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå