Gå til innhold

BK: Stemningsbilde fra Sigridsbu

Anbefalte innlegg

Vi vandret hele dagen og da kvelden meldte sin ankomst satt alle inne i hytta og koste seg

Var på en av turistforeningens hytter på blefjell, hadde "litt" varierende vær. Vind, overskyet, hagl, snø, regn, sol og trolsk kveldsvær.

post-139484-1213895510_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker fjellheimen, og har bestemt meg for å være spandabel med kommentarer til bilder derfra. Her lurer jeg imidlertid litt på hva du har tatt bilde av. Skarpheten er såpass dårlig at jeg ikke helt klarer å avgjøre om det lyse partiet er en fjellrekke med sol på eller bare skyer. Jeg heller mot fjell, og da ser jeg hvilket bilde jeg hadde forsøkt å ta; De blånene som forsvinner i lag på lag til venstre for husveggen og ender opp i en solbelyst fjellrygg. Kunne kanskje blitt et bilde etter min smak. Resten av flaten er dessverre så tom at bildet blir kjedelig.

Jeg tok for moro skyld og limte bildet inn i GIMP og cropet ut den midterste horisonten fra hytteveggen og bortover og jeg tror sannelig at jeg fant motivet ditt! :)

Håper ikke mangelen på kommentarer fjerner lysten din til å ta og vise bilder fra fjellet. Heller mange av dem enn pip-pip'er, spør du meg.

Lenke til kommentar

Bakgrunnen - både lysene og blånene - er fine og spennende. Resten blir litt flatt og intetsigende, selv om saken på dørstolpen hjelper en hel del. Jeg tror kanskje det kunne ha hjulpet å få hytta lysere, slik at det blir mer som et motiv enn som en ramme rundt bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Huset gir for stor kontrast til naturen, jeg ser det som to ulike motiv som kjemper om opperksomheten i bildet. Stemningen forsvinner litt pga dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...