olopolo Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Vi vandret hele dagen og da kvelden meldte sin ankomst satt alle inne i hytta og koste seg Var på en av turistforeningens hytter på blefjell, hadde "litt" varierende vær. Vind, overskyet, hagl, snø, regn, sol og trolsk kveldsvær. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Var det noen som sa bump? Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg liker fjellheimen, og har bestemt meg for å være spandabel med kommentarer til bilder derfra. Her lurer jeg imidlertid litt på hva du har tatt bilde av. Skarpheten er såpass dårlig at jeg ikke helt klarer å avgjøre om det lyse partiet er en fjellrekke med sol på eller bare skyer. Jeg heller mot fjell, og da ser jeg hvilket bilde jeg hadde forsøkt å ta; De blånene som forsvinner i lag på lag til venstre for husveggen og ender opp i en solbelyst fjellrygg. Kunne kanskje blitt et bilde etter min smak. Resten av flaten er dessverre så tom at bildet blir kjedelig. Jeg tok for moro skyld og limte bildet inn i GIMP og cropet ut den midterste horisonten fra hytteveggen og bortover og jeg tror sannelig at jeg fant motivet ditt! Håper ikke mangelen på kommentarer fjerner lysten din til å ta og vise bilder fra fjellet. Heller mange av dem enn pip-pip'er, spør du meg. Lenke til kommentar
wollollo Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Bakgrunnen - både lysene og blånene - er fine og spennende. Resten blir litt flatt og intetsigende, selv om saken på dørstolpen hjelper en hel del. Jeg tror kanskje det kunne ha hjulpet å få hytta lysere, slik at det blir mer som et motiv enn som en ramme rundt bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Huset gir for stor kontrast til naturen, jeg ser det som to ulike motiv som kjemper om opperksomheten i bildet. Stemningen forsvinner litt pga dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå