Gå til innhold

Nedtelling fra 100000. Les REGLER i første post! Generll diskusjon påfølger nå.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

47913

 

Fordi Miljano driver å poster i denne tråden uten å skrive tall og bryter dermed reglene på første siden!

 

LES FØRSTE POST MANN, enten blir du med på moroa, eller så lar du vær!

 

INGEN TVINGER DEG TIL Å POSTE I DENNE TRÅDEN

 

Ikke første post han kommer med hvor han ikke teller ned men kommer med unødvendige "kommentarer/innlegg"

 

Hadde han giddet å telle ned så OK, men når mange ber han om å slenge inn tallet og ikke gidder ser jeg ikke noe poeng å ha han er :hmm:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

47910

 

47913

 

Fordi Miljano driver å poster i denne tråden uten å skrive tall og bryter dermed reglene på første siden!

 

LES FØRSTE POST MANN, enten blir du med på moroa, eller så lar du vær!

 

INGEN TVINGER DEG TIL Å POSTE I DENNE TRÅDEN

 

Ikke første post han kommer med hvor han ikke teller ned men kommer med unødvendige "kommentarer/innlegg"

 

Hadde han giddet å telle ned så OK, men når mange ber han om å slenge inn tallet og ikke gidder ser jeg ikke noe poeng å ha han er :hmm:

 

Han skriver da tall i postene sine. Den siste her med alle spoilerne var det et tall inni hvis du bare gidde å åpne alle. Og er det så viktig at samtlige poster må være helt like og med helt korrekt tall? Vi kommer da til 0 uansett. Jeg synes det bare er morsomt at enkelte prøver å gjøre det litt annerledes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...