Gå til innhold

Nedtelling fra 100000. Les REGLER i første post! Generll diskusjon påfølger nå.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
47920

Snakker om unødvendig innlegg.

Det var faktisk det. :wee:

47916.

Rapportert? For kva då? :dontgetit:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

47913

Fordi Miljano driver å poster i denne tråden uten å skrive tall og bryter dermed reglene på første siden!

LES FØRSTE POST MANN, enten blir du med på moroa, eller så lar du vær!

INGEN TVINGER DEG TIL Å POSTE I DENNE TRÅDEN

Ikke første post han kommer med hvor han ikke teller ned men kommer med unødvendige "kommentarer/innlegg"

Hadde han giddet å telle ned så OK, men når mange ber han om å slenge inn tallet og ikke gidder ser jeg ikke noe poeng å ha han er :hmm:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

47910

47913

Fordi Miljano driver å poster i denne tråden uten å skrive tall og bryter dermed reglene på første siden!

LES FØRSTE POST MANN, enten blir du med på moroa, eller så lar du vær!

INGEN TVINGER DEG TIL Å POSTE I DENNE TRÅDEN

Ikke første post han kommer med hvor han ikke teller ned men kommer med unødvendige "kommentarer/innlegg"

Hadde han giddet å telle ned så OK, men når mange ber han om å slenge inn tallet og ikke gidder ser jeg ikke noe poeng å ha han er :hmm:

Han skriver da tall i postene sine. Den siste her med alle spoilerne var det et tall inni hvis du bare gidde å åpne alle. Og er det så viktig at samtlige poster må være helt like og med helt korrekt tall? Vi kommer da til 0 uansett. Jeg synes det bare er morsomt at enkelte prøver å gjøre det litt annerledes.

Lenke til kommentar

47908

SORRY da :blush:

Joa at man teller litt anderledes er jo ok...men siden jeg ikke åpnet alle og husket han fra en del sider tilbake hvor mange ba han skrive tall, FOR DER GJORDE HAN IKKE DET! så sorry meg....

Beklager på det dypeste :yes:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...