J@cob Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Ble tatt samme dag som 'tre i høsten', bildet. Eller var det høst i treet? Samme det. Exif: Blender: F/11 Lukker: 20sec Brennvidde: 27mm Iso: 100 Brukte lang lukker for å mer hus og mindre tåke. Så vidt jeg husker. Hmm. Det ble ikke særlig pent. Tror jeg skal begynne på nytt med redigeringen, nytt bilde kommer senere. Hepp. Som sagt, så gjort. Endret 19. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Liker stien som fører opp til huset. Tror jeg ville croppet litt på høyre siden. Stemningen er litt mystisk og litt Mankell-aktig. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg prøvde med en crop på høyre side, tok vekk litt av ett gammelt fengsel (nå brannkjeller) som var der, men vil ha med litt av trærne. De bidrar litt til mystikken føler jeg. Stien er konge, men et helvete å luke! Takker for tilbakemelding Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ohh, dette var stilig. Skulle ønske det var en anelse lsyere slik at man kunne se forgrunenn litt bedre. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Må bare si at jeg likte bildet og stemningen det utstråler kjempegodt! Tror egentlig ikke at jeg ville forandret så mye på det, liker det som det er. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg liker det også. Utrolig stilig at tåken er så bra med på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå