Ferchie Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei, jeg hadde tenkt å kjøpe en Mercedes CLK kompressor 98 mod med ca. 200HK. Forhandleren krever 195.000,- for bilen, er dette en grei pris? Letet litt rundt på nettet og fant 2 aktuelle biler på finn.no med ca. samme motor og samme modell. Der varierte prisen fra 189.000 - 250.000 .. Er det noen av dere som har noen erfaringer med denne bilen? Er det noen feiler som går igjen osv.? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) EDIT: jaok Endret 19. juni 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Om du ikke kan komme med noe mer konstruktivt enn det der kan du heller la være å svare. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Foreslår at du tar deg en tur på Merceforumet. Der er det mye folk med peiling på Merce. Mercedes sleit jo veldig mye med rust på denne tida, men det gjaldt vel først og fremst E-klassen, og C-klassen (sedan og stv). Mulig de blei mye bedre på slutten av 90-tallet, men dette veit folka på Merceforumet alt om. Pantera Lenke til kommentar
Swe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Foreslår at du tar deg en tur på Merceforumet.Der er det mye folk med peiling på Merce. Mercedes sleit jo veldig mye med rust på denne tida, men det gjaldt vel først og fremst E-klassen, og C-klassen (sedan og stv). Mulig de blei mye bedre på slutten av 90-tallet, men dette veit folka på Merceforumet alt om. Pantera Jepp, har intrykk av at dette ikke var noe problem på CLK. Har egentlig ikke hørt særlig mye spesifikt om denne modellen hva feil og problemer angår, uten at det trenger å bety annet enn at jeg ikke har fått det med meg i farten... Forøvrig kan jeg anbefale mercefreaken.com, som også er en ypperlig kilde til informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå