Gå til innhold

Hvordan kan jeg enklest finne en bestemt sang i listen i media player?

Anbefalte innlegg

Jeg har over 94 timer musikk lagret på hardisken, og noen av disse sangene bør aboslutt stå sammen (for eksempel en intro etterfulgt av selve sangen, eller del en og to av samme sang). Jeg har lagt alle sangene i en liste og sortert den i en tilfeldig rekkefølge, men hvordan kan jeg da på enklest vis redigere den så jeg kan sette to sanger sammen? Jeg har prøvd alt jeg finner av søkefunksjoner, men de går enten rett til albumet sangen er tatt fra eller viser en liste over alle sangene som inneholder ordet eller ordene jeg søker etter. Er det ikke mulig å søke etter en bestemt sang og holde seg i listen via en søkefunksjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har over 94 timer musikk lagret på hardisken, og noen av disse sangene bør aboslutt stå sammen (for eksempel en intro etterfulgt av selve sangen, eller del en og to av samme sang). Jeg har lagt alle sangene i en liste og sortert den i en tilfeldig rekkefølge, men hvordan kan jeg da på enklest vis redigere den så jeg kan sette to sanger sammen? Jeg har prøvd alt jeg finner av søkefunksjoner, men de går enten rett til albumet sangen er tatt fra eller viser en liste over alle sangene som inneholder ordet eller ordene jeg søker etter. Er det ikke mulig å søke etter en bestemt sang og holde seg i listen via en søkefunksjon?
Legg all musikken din i mediabibloteket og aktiver shuffle. Da får du samme effekt som med en randomisert spilleliste. Hele påenget med randomisering er vel at filene ikke skal komme i den rekkefølgen som er påtenkt.
Lenke til kommentar

Greit nok det, men enkelte sanger hører sammen. Ta for eksempel Manowar og platen Gods Of War. Første sagn heter The Ascension og glir rett over i King of Kings. Det er egentlig samme sang, men er delt i to av en eller annen grunn. Iron Maiden og Rock In Rio har for eksempel en Intro direkte etterfulgt av Wicker Man. Det blir ikke det samme å bare høre en av dem. AC/DC Live? Bonny (gitarsolo), glir rett over i Highway To Hell uten pause. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...