DraZeN Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det begynte med at power ledn min blinka ! Hele tida! Så senere ville jeg ha lavere tempraturer så jeg smekka på mere kjølepasta! *BAH* nå slår ikke maskinen seg på mer , kommer på men bare svart skjerm! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 tempen går ikke ned om du kliner på mer kjølepasta, poenget er at den skal fylle porene så laget skal være tynt Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Vel tempen min bruker å gå ned med bruk av mer kjølepasta! Men ikke det som var problemet jeg ville ha svar på da! Lenke til kommentar
formann Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Bruker du for mye pasta så vil den tyte ut, og kan legge seg på broene.. Noen pastaer leder nok strøm til at kan bli kluss. spesielt om det er litt støv og skitt der fra før. Foreslår en vask av CPU med feks isopropanol eller rødsprit.. og prøv igjen.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Tror ikke dette er problemet men kan prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå