artiis Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har en Asus A3H Jeg fikk plutselig en strek midt på skjermen, da jeg spillte GTA SA. Dette har nok noe med skjermen å gjøre. For jeg prøver å lukke ned dataen, men når jeg tar den opp igjenn, så er den streka forsatt der, og uansett hva jeg går inne på, så er den streka forsatt der. Er det noe jeg kan gjøre for å få den vekk, eller må jeg bytte ny skjerm? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dersom den er vertikal så er det mest sansynlig fordi at du har åpnet skjermen for ofte ved å ta tak i den ene siden av skjermen og åpnet den, hvis den er horisontal så kan det være produksjonsfeil. Uansett så må du nok sende pc'n på reperasjon. Lenke til kommentar
artiis Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Dersom den er vertikal så er det mest sansynlig fordi at du har åpnet skjermen for ofte ved å ta tak i den ene siden av skjermen og åpnet den, hvis den er horisontal så kan det være produksjonsfeil. Uansett så må du nok sende pc'n på reperasjon. Den er vertikal. Takk for svaret, skal sende den inn i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå