Nemesis90 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hei Skrudde på pcen idag tidlig, også skulle jeg gå fra pcen. så kom jeg borti boret.. og da hørte jeg en sånn lyd akkurat som fugleunger som satt og kvitra inne i pcen, trodde med en gang det var noen ledninger eller noe som var nær viftene.. men viste seg at det er hardiskene.. når jeg smålig løfter på pcen mens den er på, kommer den lyden, blir mer og mer intens.. og når jeg setter meg ned, alltså at jeg kommer så vidt borti boret. så kommer lyden.. og om jeg smålig berører pcen. Noen som har peiling på hva det kan være? Og nei, det er ingen spøk at det er samme lyd som fuglekvitring.. Endret 19. juni 2008 av lunnr Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg ville fortet meg og kopiert ut alt viktig du har lagret på harddisken, kan høres ut som om den er på tur til å ta kvelden :/ Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 problemet er jo at jeg har 3 disker, og jeg klarer ikke høre hvem av dem lyden kommer fra, men ja.. jeg er jo usikker på om den er på vei til og ta kvelden, fordi lyden kommer ikke når jeg ikke kommer intil pcen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå