Azaziel Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Eg bestillte meg ein Q9450 ifra Multicom.no, å det viste seg at det var rester ifra kjøle pasta på sidene og oppå prossoren... Har eg fått ein brukt ein??? Det følgte ikkje me vifte, eller nåke aent hell viss det har nåke å sei... http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...bc:36325%3br:pg Endret 19. juni 2008 av Azaziel Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Første jeg tenker er at den er boxed, men det står det jo at det ikke er. Ta å ring dem for å få bekfreftet. Har det oppstått en feil, sender dem helt sikkert en ny. Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Første jeg tenker er at den er boxed, men det står det jo at det ikke er. Ta å ring dem for å få bekfreftet. Har det oppstått en feil, sender dem helt sikkert en ny. å det betyr--- brukt??? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg tror det. Er ikke sikker, derfor jeg mener du skal ringe dem, eller sende mail. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tray betyr at prosessorene kommer på store brett, og da følger det ikke med noen boks, vifte eller noe slikt. Kanskje noen puttet en returnert prosessor tilbake for salg som ny. Men det skal jo selvfølgelig ikke forekomme. Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Tray betyr at prosessorene kommer på store brett, og da følger det ikke med noen boks, vifte eller noe slikt. Kanskje noen puttet en returnert prosessor tilbake for salg som ny. Men det skal jo selvfølgelig ikke forekomme. skjønner... Spørsmålet blir jo då: ska eg bry meg me å ringa de, eller drita i det?? ka ville dokkor gjort?? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg ville helt klart ringt/sendt mail. Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Eg får vel jørra det... klør ifingrane t å testa an ut, men eg får vel venta:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå