Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Endelig ferdig på vgs. Gikk ikke ut med så alt for dårlige papirer heller. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer det gjør jeg også Men har du fått vite eksamenskarakterene dine enda? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg er såpass priviligert at den linja jeg gikk på slipper unna alt av eksamner og tentamner. I løpet av tre år på vgs. har jeg hatt to eksamner og null tentamner. Begge eksamnene var forrige skoleår. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Slapp du norsk også? Var det pga. streiken dette eller? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 "Et prøveprosjekt" kalte dem det. Det gikk egentlig kun ut på at vi slipper eksamen. :!: Tanken var at vi burde få slippe, siden fagprøva (som vi går opp til etter læretia) på en måte blir vår eksamen da. Men tror ikke det funka sånn dem hadde håpa på, for de som begynner i samme klasse neste år har eksamen som alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå