nilsMeister Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Finn en fyr som har spilt mass effect som ikke liker det.hehe Spilte det i fem minutter. Likte ikke noe spesielt... Bra grafikk, men. Ja, la oss bruke 5 min på å anmelde spill heretter... Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Finn en fyr som har spilt mass effect som ikke liker det.hehe Spilte det i fem minutter. Likte ikke noe spesielt... Bra grafikk, men. Ja, la oss bruke 5 min på å anmelde spill heretter... Tar som regel ikke lengre tid enn det på å finne ut om man liker det eller ikke.. Tror også han underdrev litt.. Anmelding og anmeldig.. Han sa han bare ikke likte det spesielt.. Ingen anmeldelse fra hans side hvertfall. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tar som regel ikke lengre tid enn det på å finne ut om man liker det eller ikke..Tror også han underdrev litt.. Anmelding og anmeldig.. Han sa han bare ikke likte det spesielt.. Ingen anmeldelse fra hans side hvertfall. Akkurat. Lenke til kommentar
brutli Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 prøvde mass effect til pc og det virket ganske bra, men jeg ble rett og slett gal av å måtte høre på samtalene uten noen måte å hoppe over dem på, gjerne jeg bare er dum som ikke fant rette knappen men Lenke til kommentar
Lincoln Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Tar som regel ikke lengre tid enn det på å finne ut om man liker det eller ikke..Tror også han underdrev litt.. Jeg har brukt flere timer på spill jeg synes var direkte kjedelig og dårlig, før jeg etter ti timers spill ble helt forelsket i det. Da ble de første kjedelige timene helt 100% verdt det. Førsteinntrykk er viktig, men ikke på nær alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå