jonna123 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hei Er interessert i å finne et bra rpg spill som handler om fremtiden. Mass Effect er vel et? Men er egentlig Mass Effect et rollespill? De fleste rpger som jeg har spillt handler om fortiden med sverd, buer og spyd, som for eksmpel Oblivion og Gotihic. Jeg er keen på noe nytt, noe med heftige våpen og eksplosjoner. Og spillet må være til Xbox, da jeg liker best å spille rpg foran tven og med kontroll Noen tips? Endret 19. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mass effect er nok et bra valg der ja. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Okei, og du er sikker på at Mass Effect er rpg? Slik som Obilvion? Er litt dårlig på hva som kvalifisere et spill for å være rpg, men Oblivion er vel et standard rpg spill? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 herregud. Kjøp Mass effect!!! Noe av det feteste jeg har vært borti!! Finn en fyr som har spilt mass effect som ikke liker det.hehe Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mass Effect er syyykt bra. Men det er ikke RPG slik som Oblivion. Uansett vil du neppe bli skuffa med mindre du ikke liker science fiction. Et bunnsolid kjøp! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mass effect er uten tvil noe av det beste jeg har spilt, skjer mye hele tida og dialogene er nydelige:) digger det, men det er jo ikke et helt standard rpg i den forstand, men det er godt nok til å drive deg til flere gjennomspillinger, og masse side quests + en ekstra pakke ute:) ja alt i alt et godt kjøp:) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mass Effect er, spør du meg, mer RPG enn Oblivion. Valgene du tar har faktisk påvirkning for hva du gjør og karakter utviklingen er bedre syns jeg. Velg Mass Effect. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Mass Effect er tvers igjennom helt ned til røttene et rollespill, den eneste forskjellen iforhold til andre RPG spill er at Mass Effect er bedre Endret 20. juni 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Finn en fyr som har spilt mass effect som ikke liker det.hehe Spilte det i fem minutter. Likte ikke noe spesielt... Bra grafikk, men. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Okei siden det er såpass god respons rundt Mass Effect, så går jeg for det;) Men har spillet en fri verden slik som Oblivion, der du kan traske rundt for deg selv? Er det et levlesystem ala Oblivion sitt? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Okei siden det er såpass god respons rundt Mass Effect, så går jeg for det;) Men har spillet en fri verden slik som Oblivion, der du kan traske rundt for deg selv? Så vidt jeg vet har du en galakse å fare igjennom, så kan vel si det ja. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Okei siden det er såpass god respons rundt Mass Effect, så går jeg for det;) Men har spillet en fri verden slik som Oblivion, der du kan traske rundt for deg selv? Er det et levlesystem ala Oblivion sitt? Det er ikke akkurat "en" verden du kan traske igjennom, men som lande sa så har det en galakse å fare igjennom. Planetene som ikke hører til selve hovedqueste er ikke så detaljerte, men mer enn gode nok for side missions og du kan velge å utforske de plantene akkurat når du vil. Noen få solsystemer blir unlocket senere i spillet, men det er ca bare 15% av alle du kan utforske tilsammen. Og ja Mass Effect har et lvlsystem som Oblivion bare enda bedre Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Tøft! Hadde trodd Mass Effect var litt mer "locket", slik at det ble bestemt hvor du måtte gå og hvilke Quest du kunne ta. Skal gå til innkjøp av dette med engang jeg kommer hjem fra ferie Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 herregud. Kjøp Mass effect!!! Noe av det feteste jeg har vært borti!! Finn en fyr som har spilt mass effect som ikke liker det.hehe DA TRENGER DU IKKE LETE LENGE FOR HER ER JEG!!!! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Looser!! hehe... Er det mulig å ikke like ME??? Jeeez... Spillet er jo supersweet. LIker du ikke sjangeren eller spillet? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 fordi det er smak sak om man liker et spill eller ikke samma f hvor bra andre syns det er. som meg, jeg likte ikke bioshock, mens andre er helt forelska i det Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Looser!! hehe... Er det mulig å ikke like ME??? Jeeez... Spillet er jo supersweet. LIker du ikke sjangeren eller spillet? Hvorfor ikke? Jeg mistenker at det er sjangeren + spillet. Litt begge deler. Jeg ELSKET Fable, jeg syntes Oblivion var kult, men sluttet å spille det fordi jeg syntes det gikk for treigt fram. <3 CoD4 <3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er mass Effect i første person eller tredje? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Er mass Effect i første person eller tredje? tredje person! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) fordi det er smak sak om man liker et spill eller ikke samma f hvor bra andre syns det er. som meg, jeg likte ikke bioshock, mens andre er helt forelska i det Selvsagt forstår jeg det. Og jeg respekterer jo folk som ikke liker ME. Men det finnes jo noen spill,filmer, sanger som "alle" liker. Jeg trodde nesten ME var et sånt spill. Jeg elsker det uansett. Bioshock også GTA4 derimot, er ikke noe for meg.. Tipper andre folk ikke forstår det.. Endret 21. juni 2008 av husgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå