loffen90 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Edit: Var visst oppdatert på førstesiden. Har hørt personlig dårlige erfaring fra det kortet, derfor valgte jeg å sette opp Gigabyte kortet. koman folkens nå må vi ha en skikkelig PC diskusjon her en skikkelig hovedkort diskusjon ^^ Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Go Gigabyte! Er til gjengjeld fine farger. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Go Gigabyte! Er til gjengjeld fine farger. okey Redneck, I og med at du har så mange inlegg så satser jeg på at du vet hva du prater om, noen kommentarer til de valgene jeg har gjort ellers da? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nei, alt ser egentlig helt supert ut. Trenger ikke 750w til det oppsettet, men er fint å ha, hvis du skal oppdatere og slikt. Det at du går for ATIs nyeste skjermkort mener jeg er smart i forhold til nVidias. Blir litt opp til deg hva du gjør, om du tar 4850 i CF eller venter på 4870. Uansett får du en utrolig bra ytelse for 2500 kr med 4850 i CF. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Følger det med prosessor vifte????? Endret 20. juni 2008 av loffen90 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, det gjør det. Men du burde kanskje kjøpe Blue Orb ved siden av, for å få bedre kjøling. Det er klart det som følger med ikke er veldig bra. Kjøp litt kjølepasta også. Link Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Da er det bare en ting som er igjenn tenker jeg. Operativsystem! Er det windows vista som jeg bør gå for eller? Planen var egentlig å bestille alle delen hos komplett.no så jeg får de sammen og ikke trenger stresse med garantier fra ulike butikker. men tror du det vil være mye å spare ved å kjøpe fra ulike butikker? Endret 20. juni 2008 av loffen90 Lenke til kommentar
Vatto Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg hadde nok kjøpt alt fra en nettbutikk. Trur ikke du sparer noe for du må betale frakt fra alle å det blir litt penger det også. hva er oppsette ditt nå? Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg hadde nok kjøpt alt fra en nettbutikk. Trur ikke du sparer noe for du må betale frakt fra alle å det blir litt penger det også. hva er oppsette ditt nå? Det er i den første posten min. Men jeg har ikke noe operativ system med, kan du finne en link til vista hos komplett.no ? de jeg har funnet har kostet veldig mye så tror de er til flere brukere eller noe -.- Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Tror det koster veeeeldig mye på komplett. Dyr butikk. Du får et 64-bits vista OS for 700 kr. Edit: Nå fant jeg det ikke.. Endret 20. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå