Gå til innhold

Hvilke morsomheter kan jeg få med en liten bensinmotor?

r2d290

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Go-cart? :)

Også er ikke jeg verdensmester til å bygge ting heller :p men vurderer en form for ola-bil med motor. må isåfall få til noe clutch-system for å få igang motoren.

Hva med og lage en motor?...

hæ?

Du ville jo bare lage ola bil og likte ikke de andre forslagene så lag en olabil da :p

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at jeg bare vil lage olabil. Likte faktisk forslaget om å lage sparksykkel :)

Var ikke meningen å virke negativ på noen måte. Var bare det at jeg har lyst til å lage noe i tillegg til å bruke selve motoren. De fleste av de andre forslagene gikk ut på å sette på en kniv eller en propell, og du skjønner sikkert at det ikke er akkurat dét jeg er på jakt etter ;)

Lenke til kommentar

Ta en vanlig tråsykkel, fjern pedalene og sveis på noen fester til motoren. Monter så staget fra motoren der pedalene var og dra en gasswire opp til styret. Evt monter et gasshåndtak fra en moped eller noe.

Vips så har du en liten moped med 21 gir :) Det forutsetter nesten at det sitter en sentrifugalclutsj på akselen til motoren, eller så vil du ikke kunne stå stille, men må kjøre hele tia, eller så stopper den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...