r2d290 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hallo Der jeg skal være i deler av sommerferien, gjelder regelen "du får ikke mer morro enn du lager deg selv". Nå har jeg og fetter'n fått tak i en liten bensinmotor. Har dere noen forslag på hva vi kan bruke den til? Stedet er på en gård, så det er ganske mye rart man kan få tak i. Har ikke lyst til å bruke noe særlig penger på det. Har tenkt litt på å montere den på en sykkel eller lage en "Ola-bil", men vil vite om dere har noen idéer? På forhånd takk Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Har ikke sparksykkel men ellers bra forslag Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva betyr en liten bensinmotor.. er det en liten bilmotor eller en gressklipper motor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bland litt sement og sleng den oppi å kall det kunst å bli milionær. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fest en propell på den, og så fest den på ryggen, start opp og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 mekk deg en sparkesykkel vi gjordet det Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 mekk deg en sparkesykkel vi gjordet det Ja, det hadde kanskje vært litt dritfett Er det ikke vanskelig å få til svinge-mekanisme på sparksykkel? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det må skaffe først av alt er noen lange STAAAAAG. Da kan du mekke mye snacks. Haha. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Hva er en "STAAAAAG"? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hva er en "STAAAAAG"? Uti-vår-hage-humor Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 lag en sinnsyk smoothiemaskin Eller en blendtec blender! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Tja, vet ikke dét er helt hva jeg har fårestilt meg Matlaging (eller hva enn det er dere tenker på å knuse i fillebiter) er liksom ikke min greie Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Go-cart? Også er ikke jeg verdensmester til å bygge ting heller men vurderer en form for ola-bil med motor. må isåfall få til noe clutch-system for å få igang motoren. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Tror den har sentrifugalclutch, altså tut og kjør, samme som sitter i motorsager. Det du bør tenke på er hvordan du skal mekke overføringa. Men spør du meg er dette et dødfødt prosjekt, kommer til å bli altfor mye jobbing for så lite morro (den kommer til å gjøre maks 40kmt og gå i stykker ganske fort) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Tror den har sentrifugalclutch, altså tut og kjør, samme som sitter i motorsager. Det du bør tenke på er hvordan du skal mekke overføringa. Men spør du meg er dette et dødfødt prosjekt, kommer til å bli altfor mye jobbing for så lite morro (den kommer til å gjøre maks 40kmt og gå i stykker ganske fort) er da bedre det, enn at vi ikke har noe å finne på med Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Go-cart? Også er ikke jeg verdensmester til å bygge ting heller men vurderer en form for ola-bil med motor. må isåfall få til noe clutch-system for å få igang motoren. Hva med og lage en motor?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå