Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen krasjer når jeg spiller nye og graffikkrevende spill..

Anbefalte innlegg

Hei,

Problemet mitt er når jeg spiller spill som virkelig bruker skjermkortet kommer det opp feilmelding kansje etter 10 til 15 minutter spill. Det er ganske irriterende så jeg håper på hjelp..

Skjermkort Nvidia geforce 8800 gts 300mb

4 gig ram

intel core2 duo

osv..

Endret av Dyrdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vista så det står ikke så mye, det skjer spessielt på spill som CSS og Crysis

css tar sykt mye faktisk. har nvidia gainward 6600GT hundgammelt. funger greit. det bli opp til 110 grader uten ekstravifte. med ekstravifte 60 grader max .

Lenke til kommentar

8800-kort har en ekkel tendens til å bare skru av PCn av forskjellige grunner, men tro det eller ei, som oftest er det faktisk driverproblemer det er snakk om. Nvidia sine WHQ-drivere funker ikke for en femmer på mitt 8800 ULTRA kort, så jeg kjører på betadrivere og grafikkortet suser og går :) Men post feilmelding uansett ;)

Lenke til kommentar
hvordan er temperaturen på skjermkortet når pcen klikker? skaff program som måler og spill i windowed mode feks..

og som en annen sier, post feilmeldingene :p

Sry for å ikke svare men har vore på tur.. Har inst. everest, varmen ser ikke til å vere noe problem, men når eg spiller så er cpuen ca på 100 prosent hele tida...?

Apropo det programmet når jeg starter testen system stability test så kommer det "WARNING! Hardware failure detected! Test stopped."? hva kan dette ha av seg?

Takk for svar:D

Lenke til kommentar
Kvaliteten ja, om kvaliteten blir ødelagt på grunn av at du stiller hastigheten på vifta opp, så tror jeg du skal kreve pengene tilbake.

Edit: selvfølgelig ga jeg feil link..

HER er den riktige: http://www.vaguetech.com/users/dwood/blog/...ials/rivatuner/

Beklager på det sterkeste.

Jeg lasta ned 2.07 så den første du ga var faktisk rett;)

Endret av Dyrdal
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...