Dyrdal Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hei, Problemet mitt er når jeg spiller spill som virkelig bruker skjermkortet kommer det opp feilmelding kansje etter 10 til 15 minutter spill. Det er ganske irriterende så jeg håper på hjelp.. Skjermkort Nvidia geforce 8800 gts 300mb 4 gig ram intel core2 duo osv.. Endret 20. juni 2008 av Dyrdal Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kan du poste feilmeldingen? Vanskelig å finne ut noe før man ser den. Ellers kan du nevne hvilke spill dette er? Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Har vista så det står ikke så mye, det skjer spessielt på spill som CSS og Crysis Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har vista så det står ikke så mye, det skjer spessielt på spill som CSS og Crysis css tar sykt mye faktisk. har nvidia gainward 6600GT hundgammelt. funger greit. det bli opp til 110 grader uten ekstravifte. med ekstravifte 60 grader max . Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hmmf.. Jaja kansje på tide med oppgradering? Endret 20. juni 2008 av Dyrdal Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 hvordan er temperaturen på skjermkortet når pcen klikker? skaff program som måler og spill i windowed mode feks.. og som en annen sier, post feilmeldingene Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 everest fungerer helt topp ! Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 hvordan er temperaturen på skjermkortet når pcen klikker? skaff program som måler og spill i windowed mode feks.. og som en annen sier, post feilmeldingene Hvilke program? Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 hvordan er temperaturen på skjermkortet når pcen klikker? skaff program som måler og spill i windowed mode feks.. og som en annen sier, post feilmeldingene Hvilke program? EVEREST !! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 8800-kort har en ekkel tendens til å bare skru av PCn av forskjellige grunner, men tro det eller ei, som oftest er det faktisk driverproblemer det er snakk om. Nvidia sine WHQ-drivere funker ikke for en femmer på mitt 8800 ULTRA kort, så jeg kjører på betadrivere og grafikkortet suser og går Men post feilmelding uansett Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 hvordan er temperaturen på skjermkortet når pcen klikker? skaff program som måler og spill i windowed mode feks.. og som en annen sier, post feilmeldingene Sry for å ikke svare men har vore på tur.. Har inst. everest, varmen ser ikke til å vere noe problem, men når eg spiller så er cpuen ca på 100 prosent hele tida...? Apropo det programmet når jeg starter testen system stability test så kommer det "WARNING! Hardware failure detected! Test stopped."? hva kan dette ha av seg? Takk for svar:D Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hadde samme problem med mitt 8800GT. Last ned Rivatuner, også følger du denne guiden: http://www.vaguetech.com/index.php?pageid=rt207#fan Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Hadde samme problem med mitt 8800GT. Last ned Rivatuner, også følger du denne guiden: http://www.vaguetech.com/index.php?pageid=rt207#fan Blir kvaliteten den samme? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Kvaliteten ja, om kvaliteten blir ødelagt på grunn av at du stiller hastigheten på vifta opp, så tror jeg du skal kreve pengene tilbake. Edit: selvfølgelig ga jeg feil link.. HER er den riktige: http://www.vaguetech.com/users/dwood/blog/...ials/rivatuner/ Beklager på det sterkeste. Endret 28. juni 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Kvaliteten ja, om kvaliteten blir ødelagt på grunn av at du stiller hastigheten på vifta opp, så tror jeg du skal kreve pengene tilbake. Edit: selvfølgelig ga jeg feil link.. HER er den riktige: http://www.vaguetech.com/users/dwood/blog/...ials/rivatuner/ Beklager på det sterkeste. Jeg lasta ned 2.07 så den første du ga var faktisk rett;) Endret 29. juni 2008 av Dyrdal Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Hei, Eg har prøvd det meste og har gitt opp ein stund, men kjenner nå i sommerferien at det hadde gjort seg med ein gamer-pc. Kan det vere noe galt med skjermkortet? Vil ikke ha noe veldig store greier så tenkte på dette: XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5, link til komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600760 Hva syns dere? har prøvd alt dere har sagt og mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå