Gå til innhold

Forstyrrelser/ulyder på Elitegroup Green 732!!!

Anbefalte innlegg

Kjøpte med denne laptop'n for noen uker siden, og var MEGET fornøyd med den. Den hadde en kjempekapasitet, og dro dermed alle mulige prosesser uten noen antydning til problemer.

MEN, så fant jeg ut en ting som var meget irriterendes.

For på utgangen av lydkortet var det en eller annen forstyrrelse.

Det var en piping i bakrunnen som lett kunne forveksles med en "kresshoppe" e.l. Dette ble dermed meget anstrengenes å sitte å høre på med bl.a. headset.

kunne ikke fordra denne lyden, så måtte bare sende den inn igjen.

Det jeg lurer på er om noen andre har denne lyden i sin Green 732 ?, altså samme modellen..

De på multicom kunne ikke utelokke at dette var en generell feil fra fabrikanten, så er meget iterrisert om dette kun var en spesiell feil på min utgave?

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en lignende forstyrrelse når jeg brukte headset på min Inspiron 4150 fra Dell.

Det er ofte lurt å gå inn i lydinnstillingene og "mute" de forskjellige enhetene under volumkontroll for å prøve å finne ut hva som lager lyden.

Løsningen for meg ble å "mute" PhoneLine, da forsvant forstyrrelsene helt. Har ikke brydd meg noe om å klage da jeg sannsyligvis aldri kommer til å bruke denne enheten..

Noen som har opplevd det samme med Dell??

Lenke til kommentar

Sjodalf, jeg har tenkt til å kjøpe samme maskin som du har, men jeg er ikke helt sikker.

Se bort i fra lydproblemet ditt, vil du annbefale den? Hvordan ser designet ut? skala fra 1-10. Den er vel ikke stygg å se på eller noe sånt?

Ellers noe jeg bør vite før jeg kjøper den? (hvilke spec's har du?)

Håper virkelig du kan svare meg da jeg kommer til å bruke en del penger på den. :roll: Please svar

Lenke til kommentar

Har nå snakket med multicom om dette problemet, sa det kunne være en feil som rammer alle utgaver av modellem, men jeg skulle få pengene tilbake. så får jeg se om jeg tør å prøve en annet utgave av denne modellen.

ang. intrykkene mine av denne lap'n som det var spørsmål om, så har jeg greid ut om dette her:

http://forum.barbara.no/viewtopic.php?t=88160

men når det gjelder utseende så likte jeg designet meget bra! den var rå spør du meg. men som sagt stor og tung, det er den.. men alikevell...

Ellers er testen til DinSide meget bra, og reflekterer virkelig dens kapasitet på en riktig måte:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=85206

Cheers!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...