Gå til innhold

Erfaringer fra www.smartguy.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan det hende det var mindre pågång i tollen da?

Eller fikk du dem til å sette verdien under tollgrensen?

 

Da jeg regnet ut verdi i NOK skulle summen komme akkurat under to hundre, men tollvesenet er ikke særlig oppdatert på valutakurser, så da havnet jeg like over.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Jeg handlet litt på smartguy i dag, men jeg fant ut av at det kanskje ikke er så like billig likevel. jeg glemte at det kostet toll og mva. trodde pakken kostet 800 kr men + toll og mva koster det litt over 1000 kr og det er veldig dyrt for 2-tsjorter bare. er det mulig å trekke bestillingen? og noen som kan hjelpe meg hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Du sparer jo en del dersom du kjøper smart? ^^

Så jo, det blir som regel billigere mtp. at en WeSC genser i Norge koster rundt 800 - 1000, - mens den koster 400 - 600 på Smartguy (Y)

 

Nei, er ikke wesc jeg bestilte heller.. bestille 2 panuu t-skjorter ;)

Total kom på 556,60 DKK + frakt 125DKK. Men fant ut at man må jo betale toll og mva.

Så total summen i norske kroner blir jo litt over 1000 kr, og det er altfor dyrt for t-skjorter :p

da er det jo like greit å handle 399 i norge.

Lenke til kommentar
Joda, men da kjøpte du ikke 'lurt' da :p

Klart, det blir dyrt når man ikke kjøper for 'nok'...

jaja :p men jeg skal trekke bestillingen da.. vet du hvordan man kan trekke tilbake ordrene? eller hva koster det å returnere hvis jeg eventuelt får pakken i posten?

Endret av gnol
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Er en stund siden det har vært aktivitet i denne tråden, så jeg velger å dra den opp igjen.

 

Noen som har nyere erfaring med Smartguy?

Hvor lang tid er normalt for de å få sendt ut bestilte varer?

 

Ser folk nevner at bestilte varer blir liggende lenge til fortolling, noen som har funnet ut noen grunn til dette?

De siste gangene jeg har bestilt fra utlandet så har det vært max 2-5 dager - avhengig av produktgruppe som jeg har bestilt.

Endret av Frozone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...