Gå til innhold

Erfaringer fra www.smartguy.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inne på de forskjellige klesplaggene ligger det vell måletabeller der man kan se hvilke størrelser man skal ha. Men størrelser der er vell det samme som her.

 

Har nettopp handlet derfra selv og mottok pakken her om dagen. Det eneste jeg vil si er negativt med å bestille derifra er tollen.

De holdt min pakke i tollen rundt 2 uker, men på mail sa de at det var ekstra pågang nå, så kan hende jeg bare var uheldig angående tid. På min pakke på rundt 1000,-, kom det 396,- ekstra ifra tollen.

Lenke til kommentar

"..mengden post til importbehandling har vært svært mye større enn forventet, og at vi dessverre ikke har klart å ta dette unna så fort som ønsket.."

 

Det var det jeg fikk høre!

 

Jeg vil heller tro rundt en 846,-

700 i MVA og 146,-(Det tok de av meg)i fortollingsgebyr.

 

Kan ikke si sikkert om det stemmer ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bestilte fra smartguy for en måned siden og har enda ikke motatt noe. Den er enda på fortolling noe den har hvert lenge:

06.06.08 10.27 Lagt til fortolling 0024 OSLO

05.06.08 10.33 ANKOMMET LAGER 0024 OSLO

05.06.08 07.49 TIL TOLLAGER 0024 OSLO

28.05.08 05.58 TIL TOLLVURDERING 0024 OSLO

28.05.08 05.57 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 0024 OSLO

27.05.08 20.13 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

26.05.08 21.21 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

 

Kontaktet posten for et par uker siden. Da fikk jeg vite at de manglet opplysninger om meg og at det var sendt 2 brev til meg, noe som ikke stemmer. Ble også satt over til noen andre som sa at det ofte tok så lang tid. Men det gjør det vel ikke? Har lite lyst til å ringe igjen pga mye venting å dårlig service så er det mulig å sende mail til dem ang dette? fant ingen adresse å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...